مانعی برای استفاده از واکسن های چینی و روسی وجود ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دویچه وله، ینس اشپان، وزیر بهداشت آلمان معتقد است در صورتیکه واکسن اسپوتنیک V روسیه و سینوفارم چینی تاییدیه اتحادیه اروپا را به دست بیاورند، هیچ مانعی برای استفاده از آنها وجود ندارد.

مانعی برای استفاده از واکسن های چینی و روسی وجود ندارد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این درحالی است که آلمان با کمبود واکسن کووید 19 روبرو شده است. وزیر بهداشت آلمان اشاره نمود واکسن های ویروس کرونا چین و روسیه به اروپا یاری می نمایند کسری موجود در این حوزه را رفع کند.

او در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی گفت: بدون در نظر دریافت اینکه واکسن در چه کشوری فراوری می گردد، اگر ایمن و کارآمد باشد به مقابله با همه گیری یاری می نماید.

البته او در ادامه اضافه نمود واکسن ها باید توسط آژانس دارویی اروپا تأیید شوند. به گفته اشپان هیچ مانع مهمی برای استفاده از واکسن های چینی و روسی کووید 19 وجود ندارد.

این در حالی است که روسیه روز آدینه خاطرنشان کرد، قادر است در سه ماهه دوم سال 100 میلیون دوز واکسن اسپوتنیکV برای اروپا تأمین کند. این میزان دوز برای ایمن سازی 50 میلیون نفر در برابر کووید 19 کافی است. از سوی دیگر درخواست تاییدیه این واکسن هم اکنون به آژانس دارویی اتحادیه اروپا ارسال شده است.

اظهار نظر اشپان درباره روسیه و چین در حالی رسانه ای شده که او اعتراف کرد کمبود واکسن در آلمان احتمالاً تا ماه آوریل ادامه یابد.

او در توئیتی نوشت: ما حداقل تا 10 هفته دیگر با چالش کمبود واکسن سروکار داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1478

به "مانعی برای استفاده از واکسن های چینی و روسی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانعی برای استفاده از واکسن های چینی و روسی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید