تهدید ترامپ برای قطع بودجه فدرال شهرهایی که در آن اعتراضات در جریان است

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس جمهور آمریکا تهدید نموده است که بودجه فدرال شهرهای بی قانون از جمله سیاتل، پورتلند، نیویورک و واشنگتن را قطع خواهد نمود.

تهدید ترامپ برای قطع بودجه فدرال شهرهایی که در آن اعتراضات در جریان است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه در واکنش به ادامه اعتراضات خشونت آمیز در شهرهای مختلف این کشور علیه نژادپرستی و وحشیگری پلیس، تهدید نموده است که بودجه فدرال شهرهای بی قانون را قطع خواهد نمود.

بر اساس این گزارش، شهرهای سیاتل، پورتلند، نیویورک و واشنگتن از جمله این شهرها به شمار می فرایند.

ترامپ گفت: دولت من اجازه نخواهد داد تا دلارهای اقتصادیاتی فدرال برای تامین اقتصادی شهرهایی استفاده گردد که به خودشان اجازه می دهند به مناطق بی قانون تبدیل شوند.

ترامپ به ویلیام بار دادستان کل آمریکا دستور داده است تا فهرستی از قلمروهای آنارشیستی را تهیه کند که اجازه می دهند خشونت و تخریب اموال همچنان ادامه یابد و از اقدامات منطقی برای برقراری نظم خودداری می نمایند.

اندریو کومو فرماندار نیویورک نیز با انتشار پیامی در توئیتر ضمن انتقاد از این تصمیم ترامپ، نوشت: ترامپ سعی می نماید بودجه فدرال ایالت ها و شهرهایی را قطع کند که باید برای مقابله با تبعات منفی شیوع ویروس کرونا، مورد حمایت دولت فدرال قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1233

به "تهدید ترامپ برای قطع بودجه فدرال شهرهایی که در آن اعتراضات در جریان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید ترامپ برای قطع بودجه فدرال شهرهایی که در آن اعتراضات در جریان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید