تور ارزان یونان: ایژین ایر یونان خواهان افزایش تعداد پروازهای این شرکت به ایران شد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس هیئت مدیره ایژین ایر یونان در ملاقات سفیر ایران با وی، خواهان توسعه همکاری ها و افزایش پروازها به کشورمان شد.

تور ارزان یونان: ایژین ایر یونان خواهان افزایش تعداد پروازهای این شرکت به ایران شد

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

مجید مطلبی شبستری سفیر جمهوری اسلامی ایران در آتن با تئودورس واسیلاکیس رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی ایژین یونان ملاقات کرد و در این ملاقات، وی توسعه همکاری ها و توسعه برنامه های پروازی شرکت های حمل و نقل هوایی دو کشور با هدف توسعه صنعت گردشگری و تسهیل مسافرت شهروندان دو کشور را مورد بحث و گفتگو قرار داد.

سفیر ایران در این ملاقات با اشاره به سابقه دیرین روابط و دوستی دو کشور و وجود ظرفیت ها و جاذبه های گسترده طبیعی و تاریخی در ایران و یونان گفت، زمینه برای توسعه گردشگری بین دو کشور مساعد است و تسهیل در مسافرت شهروندان موجب رشد بیشتر گردشگری بین ایران و یونان می گردد.

رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی ایژین نیز با اشاره به تاریخ و فرهنگ غنی مردم ایران و علاقمندی دو کشور به توسعه ارتباطات فرهنگی فیمابین از یک سو و شبکه پروازی این شرکت در اروپا از سوی دیگر، بر افزایش تعداد پروازهای این شرکت بین آتن و تهران و بعلاوه آنالیز امکان برقراری پرواز بین آتن و سایر شهرهای بزرگ ایران تاکید نمود.

منبع: کجارو / cann.ir
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1933

به "تور ارزان یونان: ایژین ایر یونان خواهان افزایش تعداد پروازهای این شرکت به ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان یونان: ایژین ایر یونان خواهان افزایش تعداد پروازهای این شرکت به ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید