انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و فولاد خوزستان

به گزارش مجله سرگرمی، با حضور مدیر تحقیقات، تکنولوژی و بهینه سازی شرکت فولاد خوزستان در غرفه سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری، تفاهم نامه همکاری بین این دو دستگاه بسته شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و فولاد خوزستان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، ابراهیم دادرس مدیر تحقیقات، تکنولوژی و بهینه سازی شرکت فولاد خوزستان در حاشیه انعقاد تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی که در باحضور در غرفه سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: فولاد خوزستان به عنوان قطب صنعتی فولاد کشور و بزرگترین ارزآورنده صنعت کشور بعد از نفت می تواند نقش محوری در صنعت کشور و افزایش سطح کیفی زندگی ایرانی ها داشته باشد، به دلیل اینکه صنایع فولاد و صنایع بالادست و پایین دست آن می توانند موتور محرک صنعت کشور باشند.

وی افزود: ما در راستای رسیدن به اهداف خود نیازمند توسعه تکنولوژی، بهره مندی از خلاقیت و نوآوری در کشور هستیم و به این منظور سیستم های مختلفی را به عنوان سیستم مدیریتی در سازمان مستقر کرده ایم و ارتباطاتی که با اکوسیستم نوآوری و فناوری که در کشور ایجاد کرده ایم، سرعت بسیار خوبی به توسعه و بهبود تکنولوژی ما داده است.

مدیر تحقیقات، تکنولوژی و بهینه سازی شرکت فولاد خوزستان گفت: ما در پی ایجاد ارتباط تنگاتنگ و موثر با شرکت های دانش بنیان و شرکت ها و دانشگاه ها بودیم و در سال های اخیر با توجه به حمایت فولاد از فناوری و نوآوری امیدواریم با به وجود آمدن این بستر به بهبود شرایط فولاد کشور کمک کنیم.

دادرس افزود: برای تحقق این مهم، یکی از راهکارها ورود به عرصه ارتباطی با دانشگاه ها و از جمله سازمان جهاد دانشگاهی بوده است که با آن به عنوان قطب علمی و صنعتی ارتباط برقرار کرده ایم. از جهاد دانشگاهی انتظار ویژه ای داریم و قراردادهای متعددی با این سازمان داشته ایم که تجربه بسیار خوبی است و با اعتماد کامل وارد این ارتباط شدیم.

وی در پایان با اشاره به عقد تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی خوزستان اعلام نمود: یا عقد این تفاهم نامه بر ارتباطات فی مابین متمرکز خواهیم شد و امیدواریم با کمک های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی بتوانیم از تکنولوژی حمایت کنیم و فشار تحریم بر صنعت کشور را به وسیله دانشمندان داخلی خنثی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2000

به "انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و فولاد خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و فولاد خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید