آستین برنامه آمریکا برای مقابله با ایران را گفت

به گزارش مجله سرگرمی، فارس نوشت:وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه در جلسه ای در مجلس سنا گفت کشورش سیاست مهار ایران در خاورمیانه (غرب آسیا) را ادامه خواهد داد.

آستین برنامه آمریکا برای مقابله با ایران را گفت

لوید آستین در جلسه ای روز پنجشنبه در کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا توضیح داد در بودجه سال اقتصادی 2022 پنتاگون منابعی برای مقابله با توانمندی های موشکی ایران اختصاص داده شده است.

در این جلسه که برای آنالیز بودجه پنتاگون در سال اقتصادی 2022 در حال برگزاری است گفت تمرکز بودجه بر مسائل فضایی، پدافند موشکی و سنسورهای پیشرفته تر متمرکز خواهد بود.

لوید آستین در ادامه توضیح داد این پیشنهاد بودجه به مقابله با توانمندی های روزافزون کشورهایی مانند کره شاقتصادی و ایران در زمینه موشک های بالیستیک یاری خواهد نمود.

وزیر دفاع آمریکا گفت: ایران در راستای کوشش برای تهدید همسایگانش در منطقه به پیشبرد برنامه های هسته ای و موشکی خود و حمایت از گروه های نیابتی بی ثبات کننده در خاورمیانه ادامه می دهد.

آستین در ادامه گفت: ما از سوی کره شاقتصادی که برنامه های بلندپروازانه ای برای امکان حمله به خاک آمریکا دارد هم با چالش های روبرو هستیم.

وزیر دفاع آمریکا در بخش دیگری از این جلسه گفت: ما کماکان سیاست حفظ توانمندی های خود برای مهار ایران در خاورمیانه را ادامه خواهیم داد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1705

به "آستین برنامه آمریکا برای مقابله با ایران را گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آستین برنامه آمریکا برای مقابله با ایران را گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید