10 گجت آشپزخانه بسیار ساده و کاربردی که هر خانه ای احتیاج دارد

به گزارش مجله سرگرمی، آشپزخانه مکانی است که بسیاری از ما بخشی از وقت و روزمان را آنجا سر می کنیم و مشغول کار با انواع وسایل هستیم.

10 گجت آشپزخانه بسیار ساده و کاربردی که هر خانه ای احتیاج دارد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به مرور زمان یاد گرفتیم چگونه برنج را خیس کنیم یا بشوریم؛ چگونه سیفی جات و میوه ها را سریع و تمیز پوست بکنیم؛ چگونه پیاز خرد کنیم و درب بطری ها را باز کنیم.

شاید بسیاری از این کارها به عادتی روزانه و طبیعی معمول برای ما تبدیل شدند و دیگر هرگز دنبال وسیله یا گجتی برای ساده تر شدن آن نیستیم. شاید هم اصلا دنبال وسیله ای برای بهتر انجام دادن این کارها نرفتیم و تصور می کنیم چنین چیزهایی هنوز اختراع نشده است.

در این مقاله سراغ 10 گجت یا وسیله بسیار ساده آشپزخانه رفتیم که در سایت آمازون یافت می شوند ولی می توانند تجربه آشپزی ما را دگرگون نمایند و لذتی بی نهایت به حضور در آشپزخانه ببخشند.

چون نام این گجت ها گامال طولانی و پیچیده است و دقیقا معین نماینده برند سازنده نیست؛ از ذکر نام های طولانی آن ها صرف نظر کردیم ولی لینک خرید آن ها در سایت آمازون را آوردیم:

شستن و آبکش کردن مواد غذایی

دو گیره در اطرافش دارد تا به راحتی روی هر قابمه، ماهیتابه و ظرفی چفت گردد و شما به سادگی و راحتی هرچه تمام تر، مواد غذایی را بشورید و آبکش کنید بدون اینکه آن ها در از دست بدهید. در اندازه های مختلف و با عمق های گوناگون قابل خریداری است (لینک سایت آمازون).

خردکن مواد غذایی

تقریبا برای خرد کردن هر گونه مواد غذایی کارایی دارد و سرعت عمل شما را چند برابر می نماید. در انواع اندازه ها و به شکل های مختلف می تواند مواد غذایی را خرد و رنده کند. چندین سینی خردکن قابل تعویض برای مواد مختلف دارد و یک برس برای تمیز کردن به جامانده مواد غذایی (لینک سایت آمازون).

چاقوی کره

از فولاد ضدزنگ با کیفیتی ساخته شده است تا شما به نرمی و راحتی کره را بردارید و روی نان تست بمالید؛ بدون اینکه مقداری کره هدر برود. می توانید کره را با اشکال مختلف بردارید و در یک صبحانه لذیذ برای بچه ها تنوع اضافه کنید (لینک سایت آمازون).

پلمپ و بسته بندی مواد غذایی

این دستگاه کوچک در یک دقیقه می تواند 10 کیسه پلاستیکی را با حرارت بدوزد. بهترین ابزار برای بسته بندی مواد غذایی باقیماند؛ بیسکویت بچه ها، بسته بندی ساندویچ سفر و هر چیزی است که احتمال فاسد شدن یا خرابی آن می رود (لینک سایت آمازون).

درب هایی برای هر چیزی

آشپزخانه ای سراغ دارید که به چنین درب هایی نیاز نداشته باشد؟ در اندازه های مختلف و رنگ های متنوع برای گذاشتن درب روی ظرف های غذا و حتی هندوانه و لیوان آب میوه. در 14 تکه و 7 اندازه مختلف برای ظرف هایی که می خواهید در یخچال و فریزر نگه داری کنید (لینک سایت آمازون).

رنده تیزی برای هر چیزی

همه ما در آشپزخانه چندین مدل رنده داریم ولی فرق این رنده چیست؟ علاوه بر اینکه طوری ساخته شده که استفاده از آن بسیار راحت است و هیچ اذیتی برای دست ندارد؛ از جنس استیل برق و محکمی است تا هر چیزی از انواع میوه ها و پنیرها، زنجبیل، شکلات، سیر، جوز هندی و غیره را با تیغ تیز آن رنده کنید. به راحتی هم در ماشین ظرف شویی قرار گرفته و شسته می گردد (لینک سایت آمازون).

درب بازکن بطری

نیازی نیست دیگر برای باز کردن درب محکم و پلمپ شده بطری خیارشور و رب گوجه، چند کیلو کالری انرژی بسوزانید و با بطری کشتی بگیرید. این گجت را روی درب بطری قرار داده و پایه های آن را تنظیم کنید و دکمه را فشار بدهید تا درب بطری باز گردد. از جنس با دوامی است و به راحتی شسته می گردد (لینک سایت آمازون).

خشک کن ظرف شویی چندکاره

از ایده اش بسیار خوشم آمده است. شما این سینی را روی ظرف شویی قرار می دهید و با آن می توانید هر چیزی از میوه و کاهو و سبزیجات تا لیوان و بشقاب و کاسه را روی آن قرار دهید تا آب شان کامل گرفته و خشک شوند. به راحتی جابه جا می گردد و حتی مواد غذایی یخ زده را هم می توان روی آن قرار داد تا یخ شان باز گردد. وزن بسیار سنگینی را تحمل می نماید و می توانید آن را به راحتی جمع کنید (لینک سایت آمازون).

درآوردن هسته میوه ها

تیغه های بسیار تیزی دارد تا به راحتی هسته میوه هایی مانند سیب، گلابی، فلفل دلمه ای، هلو و غیره را بیرون بکشید و با خیال راحت میل کنید. کار با آن بسیار آسان است؛ به راحتی تمیز می گردد و از جنس فولاد ضد زنگ است (لینک سایت آمازون).

قیف بطری

احتمالا نمی توانید حدس بزنید چه کاری انجام می دهد. یک قیف برای ریختن مواد مایع درون بطری ها است ولی طوری طراحی شده که مایعات را با سرعت زیادی ریخته و مطمئن عمل می نماید. در یک اندازه ولی طراحی کنگره ای آن باعث می گردد برای همه بطری ها مناسب باشد (لینک سایت آمازون).

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1232

به "10 گجت آشپزخانه بسیار ساده و کاربردی که هر خانه ای احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 گجت آشپزخانه بسیار ساده و کاربردی که هر خانه ای احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید