(ویدئو) جزئیات تازه از ویدئوی ساختگی درگیری یک جوان با روحانی

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس پلیس پایتخت گفت: افرادی که در فضای مجازی در دو روز گذشته نماهنگی را با عنوان سیلی زدن به یک روحانی منتشر نموده بودند؛ قبل دستگیر شدند.

(ویدئو) جزئیات تازه از ویدئوی ساختگی درگیری یک جوان با روحانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار رحیمی اضافه کرد: بعد از انتشار این نماهنگ در فضای مجازی، بلافاصله پلیس فتا با اقدامات ویژه اطلاعاتی و در کمترین زمان به آنالیز موضوع پرداخت.

وی اضافه کرد: این نماهنگ را یک پدر و پسر بازی کردند که پدر نقش یک روحانی و پسر نقش یک جوانی را ایفا می کرد که به صورت این روحانی سیلی می زند و با ورود پلیس فتا در کمترین زمان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار رحیمی گفت: این افراد قصد داشتند این تصاویر را به منظور خروج از کشور و پناهندگی در کشور دیگر استفاده نمایند.

وی اضافه کرد: این افراد با انتشار این تصاویر؛ قصد تعرض و بی حرمتی به مقام شامخ روحانیت را داشتند که بلافاصله پلیس در یک اقدام عملیاتی؛ 10 نقطه از محل هایی که امکان حضور این افراد را می داد جستجو کرد و در نهایت این پدر و پسر در منزلی که در حال استراحت بودند و قصد داشتند به غرب کشور بروند، دستگیر شدند.

سردار رحیمی گفت: هشدار جدی می دهیم به کسانی که فریب دروغین معاندان را می خورند و پلیس اجازه جولان در فضای مجازی را به این افراد نمی دهد و با تمام قوا و در کمترین زمان این افراد را شناسایی و دستگیر خواهد نمود.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1638

به "(ویدئو) جزئیات تازه از ویدئوی ساختگی درگیری یک جوان با روحانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) جزئیات تازه از ویدئوی ساختگی درگیری یک جوان با روحانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید