کوچک جنگلی به کتابفروشی ها رسید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، فیلم نامه سه جلدی کوچک جنگلی به قلم ناصر تقوایی نویسنده، فیلمساز و عکاس ایرانی به وسیله نشر مس منتشر شد. این کتاب فیلم نامه ای است که در سال های 59 و 60 به جهت فراوری یک مجموعه تلویزیونی پانزده قسمتی به وسیله ناصر تقوایی پژوهش و به نگارش درآمده است.

کوچک جنگلی به کتابفروشی ها رسید

مجوز کتاب سه جلدی کوچک جنگلی در تاریخ 25 بهمن 1400 از اداره کتاب وزارت ارشاد صادر شده است و در اواخر شهریور ماه امسال منتشر و آماده پخش بوده است. آماده سازی و نسخه خوانی کتاب بیش از چهار سال وقت برده و انتشار آن با مسائلِ دوران کوید 19 و کمبود کاغذ روبرو شد و در نهایت به تلاش نشر مس منتشر شد.

این کتاب هم اکنون در کتابفروشی های سراسر ایران در دسترس است و بعلاوه امکان خرید آنلاین در سایت شخصی ناصر تقوایی از هفته آینده میسر خواهد شد‪.

پیش تر نیز از ناصر تقوایی مجموعه داستان تابستان همان سال به وسیله نشر لوح در سال 1348 به چاپ رسیده بود که تا به امروز چاپ مجدد آن میسر نشده است.

بعلاوه فیلم نامه های چای تلخ و کاغذ بی خط در سال 1381 به وسیله نشر توفیق آفرین منتشر شد که به علت تخلف و طرح شکایت ناصر تقوایی به وزارت ارشاد، به درخواست این نویسنده پخش آن متوقف شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2225

به "کوچک جنگلی به کتابفروشی ها رسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "کوچک جنگلی به کتابفروشی ها رسید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچک جنگلی به کتابفروشی ها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید