قیام باند شل ها در استقلال؟

به گزارش مجله سرگرمی، او پس از افشای رقم درخواستی وریا غفوری برای تمدید قرارداد، به کاپیتان استقلال لقب گران ترین فعال اجتماعی ایران را داد

قیام باند شل ها در استقلال؟

خبرنگاران- بهروز رسایلی: علی خطیر آخرین تیر ترکش مدیران استقلال برای حفظ آندرا استرماچونی در این تیم است. معاون مستعفی باشگاه که چند ماه پیش بعد از خلق جنجال های فراوان از این تیم کنار رفت، در حالی مامور مذاکره مستقیم با استراماچونی شده که خودش شخصا قرارداد این مربی ایتالیایی را بسته بود و از این جهت همه امیدوارند توانایی بازگرداندن وی را داشته باشد. حالا و با ورود خطیر به این داستان، بخت بازگشت استراماچونی بالاتر رفته، اما حتی اگر آندرا برشود هم حضور دوباره خطیر در استقلال تبعات ناخوشایند خاص خودش را خواهد داشت.

واقعیت آن است که در حال حاضر بخش زیادی از بازیکنان استقلال به هیچ وجه رابطه خوبی با خطیر ندارند. حتما می دانید که آقای معاون مستعفی ابتدای فصل به شدت علیه وریا غفوری موضع گرفت و پس از افشای رقم درخواستی او برای تمدید قرارداد، به کاپیتان استقلال لقب گران ترین فعال اجتماعی ایران را داد.

خطیر به همین مقدار هم بسنده نکرد و مدعی شد غفوری از عوامل حذف مهدی رحمتی از استقلال بوده است. در این تیم به مهدی رحمتی و برخی از نزدیکانش عنوان باند سفتا اطلاق می شد، اما خطیر با طعنه به نتایج ضعیف ابتدای فصل مدعی شد باند سفتا بسیار ارزشمندتر از باند شل ها به سرکردگی وریا غفوری بوده است! این مجادله چنان بالا گرفت که کار طرفین به طرح شکایت از هم کشید. حالا اما مدیران استقلال همین آدم را مامور مذاکره با استراماچونی کرده اتد و می خواهند یک بار دیگر پای او را به باشگاه باز کنند.

تنها برای طرح یک مثال از شرایط موجود، یادآوری می کنیم که بعد از آخرین بازی استقلال مقابل ماشین سازی، علی کریمی در میکس زون ورزشگاه آزادی صراحتا گفت اگر خطیر به استقلال برشود، او و بقیه بازیکنان دیگر برای این تیم بازی نخواهند کرد! واقعیت آن است که باشگاه استقلال بازی عجیبی را شروع کرده و ممکن است برای بازگرداندن استراماچونی، کل شیرازه تیم را از هم بپاشد. یک لحظه فرض کنید قرار باشد وریا دوباره با خطیر چشم در چشم شود...!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 682

به "قیام باند شل ها در استقلال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیام باند شل ها در استقلال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید