تحقیر الریان از طریق صغیر تا کبیر استقلال

به گزارش مجله سرگرمی، استقلال درروز عالی مهاجمانش توانست با 5 گل الریان قطر را در دوحه تحقیر کند و راهی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا گردد.

تحقیر الریان از طریق صغیر تا کبیر استقلال

به گزارش خبرنگاران، در دومین ملاقات پلی آف لیگ قهرمانان استقلال با یک پیروزی قاطع برابر الریان توانست به دور گروهی این مسابقات صعود کند. در روزی مهاجمان استقلال هرچه زدند به تور الریان نشست استقلال توانست با 5 گل تیمقطری را شکست دهد.

مرحله نهایی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا- فصل 2020

سه شنبه: 98/11/08 ؛ ساعت 18:45

ورزشگاه: جاسم بن حمد- دوحه قطر/ تماشاگر: -

داور: توجو مینورو(ژاپن)؛ یاری ها: اوچی شینجی و کاراکامی ساتوشی؛ داور چهارم: آراکی یوسوکه/ ناظر مسابقه: لیو جینسونگ(چین)؛ ناظر داوری: لن مک گرگور(استرالیا)

الریان قطر

فهد یونس

محمد آدینه

لی جائه ایک

دامی تراواری

گابریل مرکادو

احمد عبدالمقصود(75- سلطان الکواری)

فرانک کوم

عبدالعزیز حاتم

پیروز عوض(56- خالد مفتاح)

رودریگو تاباتا

یاسین براهیمی

سرمربی: دیگو آگیره

استقلال ایران

سید حسین حسینی

روزبه چشمی

محمد دانشگر

شاهین طاهرخانی

وریا غفوری

هرویه میلیچ

مسعود ریگی(80- آرش رضاوند)

فرشید باقری

علی کریمی

مهدی قائدی(74- امیرارسلان مطهری)

شیخ دیاباته(88 مرتضی تبریزی)

سرمربی: فرهاد مجیدی

توضیح گلها

الریان صفر - استقلال 1 (دقیقه 8: شیخ دیاباته): خطایی که مسعود ریگی پشت محوطه الریان گرفته بود را وریا غفوری با شوت تماشایی از بین دیوار دفاعی بازیکنان قطری عبور داد و به تیرک عمودی دروازه زد تا در ریباند شیخ دیاباته صاحب توپ گردد و با شوت محکم گل اول استقلال را به ثمر رساند.

الریان صفر - الریان 2 (دقیقه 40: مهدی قائدی): توپ گیری عالی علی کریمی در میانه زمین، توپ را به مهدی قائدی رساند و او نیز بعد از پیشتازی تا زمین الریان به شیخ دیاباته پاس داد که او نیز با یک پاس چیپ استثنایی توپ را مجددا به قائدی رساند تا او با ضربه سر چشم نواز گل دوم را بزند.

الریان صفر - استقلال 3 (دقیقه 47: مهدی قائدی): هرویه میلیچ از سمت چپ زمین نفوذی انجام داد که ارسال او را احمد عبدالمقصود به شکل ناقص دفع کرد تا توپ به مهدی قائدی برسد و این بازیکن با شوت سرضرب و فنی برای سومین بار دروازه الریان را باز کند.

الریان صفر - استقلال 4 (دقیقه 84: امیرارسلان مطهری): وریا غفوری بعد از یک- دو با علی کریمی نفوذ سریعی از جناح چپ زمین انجام داد که سانتر زمینی او را ارسلان مطهری پس از مهار توپ و شوت زمینی زد تا با دفع ناقص فهد یونس توپ تبدیل به گل گردد

الریان صفر - استقلال 5 (دقیقه 1+90: امیرارسلان مطهری): پرتاب اوت وریا غفوری با عبور از زیر پای مرتضی تبریزی به آرش رضاوند رسید تا او با پاس در عمق ارسلان مطهری را در موقعیت خوبی قرار دهد و او با ضربه بغل پا گل پنجم تیمش را به ثمر رساند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 756

به "تحقیر الریان از طریق صغیر تا کبیر استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیر الریان از طریق صغیر تا کبیر استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید