قزوین قطب سنگنوردی و صخره نوردی ایران می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک که به منظور سخنرانی در شورای اداری استان قزوین در استانداری حضور یافته بود بعد از اتمام نشست شورای اداری،دیداری را جهت پیگیری مشکل رضا علیپور سریع ترین مرد عمودی دنیا برگزار کرد.

قزوین قطب سنگنوردی و صخره نوردی ایران می گردد

در این ملاقات که با حضور جمالی پور استاندار، دکتر صالحی امیری رییس کمیته کلی المپیک، علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان و رضا علیپور برگزار گردید، علایی پور گزارشی در مورد شرایط سالن محل تمرین علیپور و سنگنوردان استان ارائه داد و بودجه لازم جهت تکمیل و مسقف کردن سالن بمنظور پیگیری تمرینات در فصل سرما ارائه داد.

صالحی امیری نیر ضمن تقدیر از تلاشهای علیپور و همچنین حمایتهای استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان گفت:به پتانسیل،توانایی و اراده رضا علیپور بعنوان ورزشکاری محجوب و پرتلاش ایمان و اعتقاد دارم و مطمئنم با عشق و انگیزه ای که به ورزش ایران دارد در صورت تکمیل سالن می تواند قزوین را به قطب سنگنوردی ایران و منطقه تبدیل کند.

وی ادامه داد:شکی نیست که با تکمیل و تجهیز این سالن می توانیم اردوی تیمهای ملی را نیز در قزوین میزبانی کنیم، با دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و همچنین کریمی رییس شرکت تجهیز صحبت خواهم داشت و از استاندار علاقمند به ورزش نیز در خواست می کنم بودجه مناسبی را جهت به نتیجه رسیدن این امر اختصاص دهند.

جمالی پور نیر ضمن تقدیر از حضور صالحی امیری در شورای اداری و همچنین توجه به مسائل قهرمانان و چهره های ورزشی اطمینان داد که پیگیر برطرف مسائل پیش روی این موضوع خواهد بود.

وی در خاتمه گفت: علیپور و شاگردانش با کسب عناوین بزرگ بین المللی از جمله قهرمانی دنیا و بازیهای آسیایی ثابت کردند که سزاوار حمایت و توجه بیشتری هستند به امید خدا روز دوشنبه در نشستی که با وزیر ورزش خواهم داشت این موضوع را به پایان می رسانیم تا در اولین فرصت سالن تکمیل و به بهره برداری کامل برسد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 702

به "قزوین قطب سنگنوردی و صخره نوردی ایران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قزوین قطب سنگنوردی و صخره نوردی ایران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید