تور ارزان ارمنستان: ضرورت افزایش سطح فعلی مناسبات مالی ایران و ارمنستان

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز آدینه در دومین روز از سفر به تاجیکستان، در ملاقات نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان که با حضور وی در اقامتگاه رئیس جمهور کشورمان برگزار گردید، ضرورت افزایش سطح فعلی مناسبات مالی ایران و ارمنستان را مورد تاکید قرار داد.

تور ارزان ارمنستان: ضرورت افزایش سطح فعلی مناسبات مالی ایران و ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

او اضافه کرد: تشکیل کارگروه های تخصصی در موضوعات اقتصادی از جمله در زمینه تبادل انرژی، حمل و نقل، پروژه های تولیدی مشترک و مبادلات اقتصادی می تواند محرک مناسب و نقطه عطفی در ارتقای سطح تعاملات دو کشور باشد.

رئیسی با اشاره به توانمندی صنعتی و بخش خصوصی ایران برای تامین کالا و خدمات مورد احتیاج ارمنستان توضیح داد: کارگروه های تخصصی باید بر اساس یک جدول زمانی توافقات و همکاری های اقتصادی را به پیش برده و مسائل و موانع احتاقتصادی در عملیاتی شدن این توافقات را رفع نمایند.

براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، نخست وزیر ارمنستان هم در این ملاقات با بیان اینکه توسعه روابط با همسایگان از اصول سیاست خارجی کشورش است، اظهار کرد: اینکه دولت جنابعالی هم اولویت سیاست خارجی خود را تقویت مناسبات با همسایگان قرار داده می تواند باعث شروع دوره ای تازه و پربار از روابط میان دو کشور باشد.

نیکول پاشینیان، نقش جمهوری اسلامی ایران در مناسبات منطقه را بسیار سازنده توصیف کرد و اضافه کرد: نقش آفرینی ایران در منطقه همیشه ثبات بخش بوده و از ابتکارات ایران برای حل و فصل مسائل منطقه ای استقبال می کنیم.

وی ضمن استقبال از پیشنهاد رئیسی برای فعال تر شدن کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور، تاکید نمود: به وزرای مربوطه دستور می دهم موانع اجرای توافقات گذشته ایران و ارمنستان را رفع نمایند.

مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1806

به "تور ارزان ارمنستان: ضرورت افزایش سطح فعلی مناسبات مالی ایران و ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ارمنستان: ضرورت افزایش سطح فعلی مناسبات مالی ایران و ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید