جایگاه بین المللی ایران ارتقا یافته است، هویت ملی مدیون اردبیل

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علی ربیعی بعد از ظهر جمعه در سخنانی پیش از خطبه های نمازجمعه اردبیل شرح داد: در دوسال فعالیت دولت تدبیر و امید امور کشور مطابق وعده های داده شده پیش به جلو حرکت کرده است.

جایگاه بین المللی ایران ارتقا یافته است، هویت ملی مدیون اردبیل

وی تاکید کرد: در سیاست خارجی، روزی ظالمان معتقد بودند مقامات ایرانی می توانند تا حد یک رئیس اداره آنها دیدار و مصاحبه کنند و اکنون خود با وزیر امور خارجه کشورمان عکس یادگاری می گیرند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حق هسته ای ایران را افتخار بزرگی نه تنها برای ایران، بلکه برای ملل اسلامی دانست و شرح داد: دولت تدبیر و امید توانست حقوق مردم را احیا کند.

ربیعی با اشاره به وعده انتخاباتی رئیس جمهور مبنی بر اینکه باید هم سانتریفیوژها بچرخد و هم اقتصاد کشور بچرخد، بیان داشت: اکنون به این مهم دست یافته ایم و منزلت، پرستیژ و جایگاه بین المللی ایران ارتقا یافته است.

وی یکی از نقاط قوت دولت را صداقت گفتار با مردم دانست و تاکید کرد: باید با مردم به راستی حرف بزنیم و اعتماد و اعتقاد کامل به مردم داشته باشیم

ربیعی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید معتقد است با کار کارشناسی حتی یک ریال را هم حق نداریم به هدر دهیم، شرح داد: دولت تدبیر و امید هیچ وقت آمار دروغ به مردم نمی دهد و منفعت کوتاه مدت را بر منفعت درازمدت ترجیح نمی دهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در این وزارتخانه سیاست رفاهی منسجمی اتخاذ شده است، اضافه نمود: در تلاش هستیم با حفظ کرامت و منزلت انسانی نیازهای لایه های پایین اقتصادی ایران را جبران می کنیم.

ربیعی از بیمه شدن بیش از 10 میلیون نفر حاشیه نشین و مهاجر خبر داد و شرح داد: به دنبال این هستیم که هر ایرانی اراده کند بتواند صاحب دفترچه درمان شود.

وی از توزیع سالانه چهار مرحله سبد غذایی در راستای مبارزه با فقر غذایی خبر داد و اظهار کرد: برای جلوگیری از بیماری ها نیز بحث غربالگری را دنبال می کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد آرامش و امنیت روانی در جامعه را بخشی از سیاست های دولت دانست و متذکر شد: دولت و ملت باید پشت سرهم باشند و در راستای منافع نظام گام بردارند.

وی آب را بحران آینده کشور عنوان و تاکید کرد: دولت در این زمینه سرمایه گذاری ها و برنامه های مناسبی را در دست اقدام دارد.

وی به کاهش تورم به 13 درصد اشاره کرد و اضافه نمود: سال گذشته رشد سه درصدی را تجربه کردیم و با تدبیر دولت این امید را داریم که هر سال بیشتر از گذشته به رشد دست یابیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تشریح نقش استان اردبیل در تحولات کشور، تاکید کرد: مهمترین خدمتی استان اردبیل به کشور هویت دینی و ملی ایران است.

ربیعی سرمایه اجتماعی، هویت خانواده و ارزش های میان نسلی در اردبیل را بسیار بالا توصیف کرد و اضافه نمود: این مهم می تواند در سیاست های رشد توسعه استان تاثیرگذار باشد.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظرفیت های گردشگری، صنایع دستی و کشاورزی استان اردبیل قابل توجه است و با ایجاد کانون های کارآفرینی می توان زمینه پیشرفت استان را فراهم کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به فعال سازی صنعت سیمان در خلخال و دو هتل در اردبیل و سرعین اشاره کرد و بیان داشت: در استان اردبیل متاسفانه سطح مهارت نیروی انسانی نسبت به تحصیلات پایین است و روی این نیاز باید کار شود.

وی از راه اندازی پارک های زمین گرمایی، آموزش های نانو و کارگاه های گلخانه ای در استان اردبیل خبر داد و اضافه نمود: با تامین اعتبار لازم جهشی در اشتغال های کوچک و خرد استان به وجود می آوریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 794

به "جایگاه بین المللی ایران ارتقا یافته است، هویت ملی مدیون اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگاه بین المللی ایران ارتقا یافته است، هویت ملی مدیون اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید