سه هدف مهم حملات سایبری در سال 2020 اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، تحقیقات کاسپراسکای در خصوص برترین تهدیدات سایبری سال 2020 ثابت می نماید، موسساتی که در فضای مجازی به شیوه های مختلف خدمات اقتصادی ارائه می دهند هدف اصلی حملات سایبری هستند. از جمله این اهداف می توان به اپلیکیشن های مورد استفاده برای یافتن فرصت های سرمایه گذاری، سیستم های پردازش داده های اقتصادی در فضای آنلاین، ارزهای دیجیتال و خدمات وابسته به آن و نیز زیرساخت های بانکداری آنلاین و به خصوص بانکداری موبایلی اشاره نمود.

سه هدف مهم حملات سایبری در سال 2020 اعلام شد

در سال 2019 هم این حملات به خسارات اقتصادی گسترده ای منجر شدند و کاسپراسکای بر این باور است که در سال 2020 هم خسارات مذکور افزایش می یابند. در این میان تهدید جدی متوجه اپلیکیشن های اقتصادی و بانکی است که دارای حفره های امنیتی متعددی هستند و شرکت ها و مؤسسات عرضه کننده آنها مسائل امنیتی را چندان جدی نگرفته اند.

کاسپراسکای همچنین در خصوص افزایش نشت کدهای منبع تروجان های بانکی در فضای مجازی هشدار داده و افزوده که این پدیده فراوری انواع بدافزار برای حمله به اهداف فوق الذکر را تسهیل می نماید. در سال های اخیر انتشار کدهای منبع بدافزارهایی مانند زئوس و اسپای آی در فضای مجازی به فراوری نسخه های پیشرفته و خطرناک تری از آنها منجر شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 690

به "سه هدف مهم حملات سایبری در سال 2020 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه هدف مهم حملات سایبری در سال 2020 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید