تاثیر جام جهانی روی قیمت بلیط قشم و کیش

به گزارش مجله سرگرمی، اگر قصد خرید بلیط قشم یا کیش را دارید بهتر است این مطلب را تا سرانجام مطالعه کنید. در این مقاله قرار است تاثیر بازی های جام جهانی 2022 قطر را بر قیمت بلیط کیش و قشم را آنالیز کنیم. به نظر شما نزدیک شدن به بازی های جام جهانی چه تاثیری روی قیمت بلیط این جزیره ها خواهد داشت؟

تاثیر جام جهانی روی قیمت بلیط قشم و کیش

کیش و قشم از مقصد هایی هستند که بسیاری از افراد برای ایام مختلف سال به آن ها سفر می نمایند. تابستان یکی از فصل هایی است که مسافران زیادی برای سفر به کیش و قشم انتخاب می نمایند. هوا در این فصل از سال گرم است و برترین آب وهوا برای سفر به کیش یا قشم نیست.

اما تابستان و سرگرمیات آبی به هم گره خورده اند و جشنواره های بسیاری در این فصل در جزیره های جنوبی ایران برگزار می گردد. به همین علت افراد زیادی در این فصل به جزایر جنوبی ایران سفر می نمایند. نکته ای که وجود دارد در ایام نزدیک بازی های جام دنیای و نزدیکی قطر به ایران مسافران بیشتری به این جزایر از سراسر دنیا سفر خواهند کرد. افزایش تعداد مسافران می تواند بسیاری از پرواز ها یا هتل ها را زودتر از سال های قبل پر کند.

شاید با خود بگویید این موضوع چه ارتباطی با افزایش یا کاهش قیمت بلیط کیش یا قشم و دیگر موارد دارد. اما این چیزی است که در این مقاله می خواهیم به آنالیز آن بپردازیم.

جام دنیای 2022 قطر و ارتباط آن با مسافرت ها به کیش و قشم

جام دنیای یکی از مهم ترین رخداد های فوتبالی دنیا است که علاقه مندان بسیاری را به خود جذب می نماید. عده بسیاری برای دیدنی بازی های جام دنیای به قطر سفر می نمایند تا بازی ها را از نزدیک دیدن نمایند. نزدیکی قطر به ایران سفر را برای ایرانی ها راحت تر نموده است.

حضور تیم ملی ایران در مسابقات نیز شور بیشتری به این موضوع داده است. افراد زیادی هستند که قطر را برای سفر انتخاب نموده و برای دیدنی بازی های جام دنیای به آن سفر می نمایند. کشور های همسایه نیز از این تعداد مسافران بهره می برند.

ایران یکی از کشور هایی است که بستر مناسبی را در جزایر جنوبی برای جذب مسافران دارد. جلساتی هم در بین سران کشور ها برای میزبانی از طرفداران فوتبال و مسافران ترتیب داده شده که به همین موضوع رسیدگی می گردد. برنامه ریزی ها برای این است که از مسافران به برترین شکل پذیرایی گردد.

در ادامه درباره سفر هایی که به کیش و قشم می گردد و راستا های رفتن به قطر نیز مطالبی را بیان خواهیم کرد. اگر قصد دارید بلیط قشم یا کیش تهیه کنید یا قرار است برای دیدنی بازی های جام دنیای به قطر بروید، این مطلب را کامل مطالعه کنید و برای دوستان خود نیز ارسال کنید.

سفر به قطر برای دیدنی حضوری بازی های جام دنیای

نزدیکی میزبان بازی های جام دنیای 2022 یعنی قطر به ایران باعث شده تا افراد بیشتری بتوانند ساد ه تر برای تشویق تیم ملی ایران به قطر سفر نمایند. کیش و قشم هم مانند دیگر بازه های مختلف سال مسافرانی را دارند که کاری به بازی ها نداشته باشند و برای سرگرمی و دیدنی جاذبه های جزایر ایران به آن جا سفر می نمایند.

به همین علت پیش بینی می گردد تعداد مسافران در بازه برگزاری بازی های جام دنیای بیشتر گردد. تجربه نشان داده در نزدیکی بعضی تعطیلات یا رویداد های خاص که تعداد مسافران زیاد تر می گردد، احتمالا تخفیف های بلیط ها برداشته می گردد و ممکن است شما بلیط کیش یا قشم را با قیمتی بالاتر از دیگر مواقع مشاهده کنید.

تاثیر جام دنیای روی قیمت بلیط قشم و کیش

همان طور که در قسمت بالا گفته شد، احتمالا نزدیک زمان برگزاری بازی های جام دنیای تعداد مسافرانی که به جنوب ایران و به خصوص قشم و کیش سفر می نمایند بیشتر خواهد شد. همین موضوع باعث می گردد انواع وسایل نقلیه مانند هواپیما زودتر پر شده و بلیط آن ها سریع تر به فروش برسد. این موضوع تخفیف های شگفت انگیز شرکت های هواپیمایی و سایت ها را از مشتریان سلب خواهد نمود.

پس شما ناچار خواهید بود بلیط ها را با قیمتی بالاتر از زمانی غیر از جام دنیای تهیه کنید. انواع تورهای کیش یا قشم نیز احتمالا زودتر پر می شوند چون ممکن است مسافران دیگر کشور ها نیز بین بازی ها یا قبل و بعد آن ها سری هم به جزایر زیبای ایران برای دیدن، سرگرمی یا اقامت بزنند. اگر قرار است در بازه برگزاری بازی های جام دنیای بلیط قشم یا کیش تهیه کنید، بهتر است برنامه ریزی خود را زودتر انجام داده و بلیط خود را خیلی زودتر رزرو کنید.

سفر با بلیط چارتری!

البته هنوز تور ها و پرواز های لحظه آخری و بلیط چارتر به قوت خود باقی هستند و اگر کمی شانس داشته باشید، هنوز امکان رزرو بلیط با قیمت های فوق العاده را خواهید داشت. البته اگر سفر شما واجب است و نمی خواهید چیزی را به شانس واگذار کنید بهتر است همان برنامه شماره یک یعنی برنامه ریزی زود هنگام را انجام دهید.

بعضی سایت های معتبر مانند علی بابا امکان رزرو انواع بلیط و هتل را برای شما از هفته ها زودتر می دهند. حتی بهتر است برای رصد قیمت ها نگاهی به سایت بیندازید و گوش به زنگ باشید. برای اطلاع رسانی سریع تر و این که زودتر در جریان بسیاری از موارد قرار بگیرید بهتر است اپلیکیشن یا نرم افزار تلفن همراه سایت علی بابا را نصب کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2104

به "تاثیر جام جهانی روی قیمت بلیط قشم و کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر جام جهانی روی قیمت بلیط قشم و کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید