سختی تعویق المپیک برای تکواندوکاران است، ساعی همّ و غمّ ورزشکاران را می داند

به گزارش مجله سرگرمی، تکواندوکار المپیکی کشورمان گفت: سختی تعویق المپیک برای ورزشکاران تکواندو است و نگرانی دیگران کارساز نخواهد بود.

سختی تعویق المپیک برای تکواندوکاران است، ساعی همّ و غمّ ورزشکاران را می داند

آرمین هادی پور در تبادل نظر با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، درباره شرایط تمرینی اش در روزهای کرونایی گفت: این روزها کمابیش تمرینات را پیگیری می کنیم. هفته ای 6 جلسه در یک باشگاه تمرین می کنم که البته دو جلسه هم برای مربی فیلم می گیریم و به صورت آنلاین می فرستیم تا طبق تمریناتی که به ما می دهد، شرایط بدنی خودمان را حفظ کنیم. در شرایط فعلی که ویروس کرونا ورزش جهان را با چالش روبرو نموده است، مجبور هستیم که به این صورت تمرینات را پیگیری کنیم. هر چند که شرایط خسته نماینده شده است و ضمن اینکه نمی توانیم به آمادگی 100 درصد برسیم و فقط هدف این است که بین 60 تا 70 درصد آمادگی جسمانی خود را حفظ کنیم.

وی گفت: مجبور هستیم با این شرایط کنار بیاییم و در عین حال امیدوارم که هر چه سریع تر شرایط برگزاری اردوها مهیا گردد. به هر حال وقتی که سرمربی در ارتباط فیزیکی با ما نباشد، کار کمی سخت پیش می رود. هر چند که سرمربی و اعضای کادر فنی تمام کوشش خود را به کار می گیرند تا در این شرایط بهترین خروجی را داشته باشیم؛ اما قطعاً کار سخت تر پیش می رود. تا به حال به این مدت طولانی از اعضای کادر فنی و سرمربی تیم دور نبودیم و الان این شرایط قطعاً سخت خواهد بود و دچار فرسایش می شویم.

تکواندوکار المپیکی کشورمان در خصوص نگرانی اهالی تکواندو برای ورزشکاران المپیکی به خاطر تعویق المپیک اظهار کرد: اگر سختی وجود داشته باشد، برای ماست و فکر نمی کنم این نگرانی خیلی کارساز باشد. به هر حال ما باید وزن کم کنیم و تحت رژیم های سخت و ورزش های طاقت فرسا قرار بگیریم اما به هر حال هر ورزشکار حرفه ای باید خودش را با همه شرایط وفق دهد و ما هم در این مدت کوشش می کنیم با همه سختی ها و حتی اضافه وزن خود را در شرایط ایده آل حفظ کنیم.

هادی پور در خصوص شرایط دیگر حریفان اظهار کرد: برخی از کشورها از جمله ایتالیا، کرواسی و انگلیس تمرینات خود را آغاز نموده اند. کشور کره هم که دائم در اردو هستند و تمرینات را پیگیری می نمایند. بااین حال در کشور ما به خاطر اینکه شرایط کرونا هنوز مساعد نشده است، مجبوریم تمرینات را به این شکل پیگیری کنیم. به رشته تکواندو مجوز برگزاری اردوها را نداده اند. این در حالی است که کمپ فدراسیون تکواندو یکی از بهترین کمپ هاست به طوری که هیچ کس غیر از ورزشکاران حق ورود به آن را ندارد و تنها افرادی که عضو ثابت تیم ملی هستند با ثبت انگشت اجازه ورود دارند. به همین خاطر شرایط برگزاری اردوها در کمپ تمرینی فدراسیون با توجه به قوانین سفت و سختی که در آنجا حاکم است، امکان پذیر است اما بااین حال همچنان به ما مجوز برگزاری اردوها را نداده اند.

وی در خصوص انتخاب هادی ساعی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران مطرح کرد: ساعی یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ایران است که تمام همّ و غمّ ورزشکاران را می داند و تمام کوششش را به کار می گیرد که مسائل ورزشکاران رفع گردد. کسی که بتواند چنین افتخارات زیادی برای کشور کسب کند، یک استعداد است و در هر جایگاهی که باشد قطعاً مثمر ثمر خواهد بود. او کاملاً ورزشکاران را درک می نماید و امیدوارم در سمت جدیدش که به اعتقاد من برای شخصیتی مثل ساعی کم است، بیشتر به امور ورزشکاران رسیدگی گردد و حرف ما به گوش مسئولان برسد.

هادی پور در خصوص حمایت فدراسیون تکواندو اظهار کرد: خوشبختانه فدراسیون در حد توانش ما را حمایت می نماید. البته کل کشور به خاطر شیوع ویروس کرونا شرایط غیرعادی دارد؛ اما حداقل کاری که فدراسیون می توانست برای ما انجام دهد، پرداخت یک حقوق ثابت است که خوشبختانه این کار صورت می گیرد. هر چند که امیدواریم کمی افزایش حقوق داشته باشیم. بااین حال آنها همواره ما را حمایت می نمایند. تجهیزاتی از سوی آموزشگاه در اختیار ما گذاشته شده است و تقریباً می توانیم به تمرینات بپردازیم.

4057/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1234

به "سختی تعویق المپیک برای تکواندوکاران است، ساعی همّ و غمّ ورزشکاران را می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سختی تعویق المپیک برای تکواندوکاران است، ساعی همّ و غمّ ورزشکاران را می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید