خبری از انتخابی المپیک نیست اما نوشاد عالمیان هنوز شانس المپیکی شدن دارد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران از میزان آمادگی ملی پوشان رضایت دارد و معتقد است با روندی که پینگ پنگ ایرانی طی می نماید می توان به آینده امیدوار بود.

خبری از انتخابی المپیک نیست اما نوشاد عالمیان هنوز شانس المپیکی شدن دارد

جمیل لطف الله نسبی در گفت وگو با پانا، با اشاره به شرایط ملی پوشان پینگ پنگ گفت: کار بچه ها را رصد می کنم و آنها را زیر نظر دارم. خدا را شکر ملی پوشان در شرایط خوبی قرار دارند. نیما و نوشاد عالمیان در فرانسه هستند و در لیگ این کشور برای تیم هایشان بازی می نمایند. حضور این دو برادر در این کشور برای ما خوب است چرا که در شرایط مسابقه قرار دارند و به تتبع آن تمریناتشان هم مرتب برگزار می گردد. وقتی بازیکنی در کوران بازی ها باشد، آمادگی اش هم خوب است و از این بابت نگرانی وجود ندارد. امیر حسین هدایی هم در لیگ مجارستان حضور دارد و برای تیمش بازی می نماید. او هم به مانند برادران عالمیان از شرایط خوبی برخوردار است و توانسته بازی های خوبش را در این کشور به نمایش بگذارد. ما هرچقدر در چنین فضاهایی بازیکن داشته باشیم، از آن سود می بریم. چرا که آنجا تیم های قدرتمندی شرکت می نمایند و می توانیم حرفه ای تر کار را دنبال کنیم.

مجبوریم با شرایط کرونایی کنار بیاییم

وی ادامه داد: بقیه نفرات ما هم در ایران حضور دارند و برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می شوند. شرایط بچه های ما در کل خوب است. درست است به خاطر شرایط کرونا نمی توانیم آن طور که باید اردو داشته باشیم اما شرایط بچه ها را زیر نظر دارم. مثلاً بازی های نیما و نوشاد را بعضی مواقع دانلود می کنم و در فضای اینترنت می بینم. ملی پوشان داخل کشور را هم در تماس هستم و شرایط تمرینی شان را پیگیری می کنم. در هرحال با این شرایط مجبوریم کنار بیائیم. امیدوارم بتوانیم تیم خوبی آماده کنیم و برای بازی های پیش رو به خوبی مهیا شویم.

با 4 تا 6 مرحله اردوی به مسابقات قهرمانی آسیا می رویم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران توضیح داد: برنامه های اردویی را به فدراسیون داده ام. باید برای مسابقات آسیایی که در شهریور ماه قرار است به میزبانی قطر برگزار گردد، آماده شویم. برای آماده سازی تیم ملی، 4 تا 6 مرحله اردو در نظر گرفته ایم و هم در تهران و هم در ماهشهر این اردوها را برنامه ریزی کردیم. بعید می دانم میزبانی قطر جابه جا گردد چون این کشور میزبانی های متعددی را در مسابقات مختلف با تعداد زیاد عهده دار شده و از عهده آن برآمده است. این کشور به شدت روی رعایت پروتکل ها حساس است. حتی برای مسابقات کسب سهمیه المپیک هم که قطر میزبان بود، به خوبی از پس آن برآمد و هیچ مسئله ای پیش نیامد. به همین خاطر میزبانی مسابقات آسیایی تنیس روی میز را هم به آنها داده اند. هدف ما این است بتوانیم بازی های خوبی به نمایش بگذاریم و مدال های خوش رنگی بگیریم.

نوشاد عالمیان هنوز شانس المپیکی شدن دارد

لطف الله نسبی در مورد اینکه آیا نوشاد عالمیان هم می تواند سهمیه المپیک بگیرد؟ گفت: مسابقه ای برای انتخابی المپیک دیگر در میان نیست. منتظریم فدراسیون جهانی اعلام کند تا چند نفر می توانند به وسیله رنکینگ سهمیه بگیرند. واقعاً معلوم نیست که نوشاد بتواند به وسیله رنکینگ سهمیه بگیرد یا نه اما شانس المپیکی شدن دارد و باید منتظر بمانیم. این دیگر دست نوشاد نیست که بخواهد مسابقه ای بدهد و از آن طریق شانسش را امتحان کند. باید دید در رنکینگ چه رتبه ای نصیبش می گردد.

مدال المپیک می تواند زندگی ورزشکار ایرانی را متحول کند

وی در سرانجام در مورد بازی های المپیک توکیو گفت: همه سعی می نمایند با بهترین آمادگی و تدارک وارد المپیک شوند. این مسابقات این قدر میدان عظیمی است که چکیده ورزشکاران جهان در آن حضور دارند و همه دنبال مدال هستند. ورزشکار می رود که در این میدان سخت و عظیم مزد زحمت هایش را بگیرد. یک مدال المپیک می تواند به خصوص برای ورزشکاران ایرانی، زندگی شان را متحول کند. ورزشکاری که بتواند مدال المپیک بگیرد، معین است که سال ها کار نموده و از خیلی از لذت های زندگی اش زده و فقط دنبال تمرین و مسابقه بوده است. داشتن هدف در ورزش مهم است اما مهم تر از آن برنامه ریزی و روشی است برای رسیدن به هدف، با شرایطی که ملی پوشان ما دارند می توانیم به آینده خوش بین باشیم تا به امید خدا اتفاق خوبی برای پینگ پنگ ما بیافتد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1672

به "خبری از انتخابی المپیک نیست اما نوشاد عالمیان هنوز شانس المپیکی شدن دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری از انتخابی المپیک نیست اما نوشاد عالمیان هنوز شانس المپیکی شدن دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید