برنامه دیدارهای تدارکاتی ایران و تیم های قطری اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال مردان ایران که برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 راهی قطر شده، قرار است ضمن برپایی اردو در چند دیدار تدارکاتی نیز حاضر گردد.

برنامه دیدارهای تدارکاتی ایران و تیم های قطری اعلام شد

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

ملی پوشان ایران که عصر روز یکشنبه 14 مهرماه به قطر رسیدند بعد از استراحت به محل برگزاری تمرینات خود رفته و نخستین تمرین خود را انجام دادند. در این تمرین به غیر از بازیکنان اعزامی از تهران، افشین صادقی و مهرداد صمصامی از لژیونرهای حاضر در لیگ قطر نیز به جمع ملی پوشان اضافه شدند.

شاگردان حبیبی امروز سه شنبه 16 مهرماه دومین تمرین خود را در همین مجموعه انجام خواهند داد و خود را برای بازی محبت آمیز عصر امروز مقابل تیم ملی قطر آماده خواهند کرد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان ، این تیم عصر امروز در سالن الدحیل دوحه نخستین بازی محبت آمیز خود را مقابل تیم ملی قطر انجام خواهد داد. سپس پنجشنبه همین هفته 18 مهرماه برای دومین بار به مصاف تیم قطر خواهد رفت. در ادامه بازیهای محبت آمیز ملی پوشان هندبال کشورمان طی هفته آینده با تیم باشگاهی الاهلی قطر و الغرافه نیز مسابقه خواهند داد.

مسابقات هندبال انتخابی المپیک توکیو با حضور هشت تیم از 26 مهرماه الی 5 آبان ماه در دوحه قطر برگزار می گردد که تیم ایران در گروه دوم در کنار تیم های کویت، بحرین و کره جنوبی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 388

به "برنامه دیدارهای تدارکاتی ایران و تیم های قطری اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه دیدارهای تدارکاتی ایران و تیم های قطری اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید