تیم فوتبال نوجوانان ایران در تورنمنت مالزی حاضر می شود

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران از حضور این تیم در تورنمنت بین المللی مالزی اطلاع داد.

تیم فوتبال نوجوانان ایران در تورنمنت مالزی حاضر می شود

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، مصطفی قنبرپور، سرمربی تیم فوتبال زیر16 سال ایران در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال، درباره آخرین وضعیت این تیم و برنامه های پیش روی نوجوانان ایران و حضورش در دوره مربیگری فیفا به نکاتی اشاره نمود.

مصطفی قنبرپور درباره حضورش در دوره مربیگری فیفا گفت: در خلال جام دنیای نوجوانان زیر17 سال در امارات، فیفا دوره ای را برای مربیان فوتبال پایه کشورهای دنیا برگزار کرد. مدرس این دوره برن اشتاینر بود که سابقه 20 سال مربیگری در رده پایه فوتبال آلمان را در کارنامه دارد. دستیار وی در این دوره فهد از کشور بحرین بود. این دوره با هدف ارتقای سطح مربیان، ارزیابی تیم های حاضر در جام دنیای و آنالیز مسابقات و همچنین آنالیز ساختار دفاعی و حمله ای تیم ها بود.

وی ادامه داد: در این دوره اشتاینر فلسفه مربیگری نوین در فوتبال پایه را تشریح کرد و گفت تمریناتی که مربیان پایه انجام می دهند، باید باعث پیشرفت بازیکنان گردد و مربیان تیم های پایه آنها را در شرایط نزدیک به مسابقات تمرین بدهند و برای بدنسازی و آمادگی جسمانی و دروازه بانی مربیان مجزایی داشته باشند.

قنبرپور درباره برنامه های آینده تیم فوتبال نوجوانان ایران هم گفت: قرار است تیم نوجوانان اواسط دی ماه در تورنمنتی در مالزی شرکت کند که تحت نظارت کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می گردد و تیم های بسیار خوبی هم از ژاپن، کره جنوبی، تایلند و همچنین تیم های اروپایی مانند نوجوانان بایرن مونیخ و منچستریونایتد در آن حضور دارند. دیدار با این تیم ها می تواند بازی های خوبی برای تیم فوتبال زیر16 سال ایران باشد.

سرمربی تیم فوتبال زیر 16 سال کشورمان اضافه نمود: البته تورنمنت جام دنیای کوچک در روسیه هم هست که بازیکنان در آن رقابت ها در رده سنی زیر 19 سال هستند و چون ما وارد رده زیر 17 سال شده ایم حضور در این مسابقات هم گزینه مناسبی است اما با صلاحدید و هماهنگی کمیته فنی به تورنمنت مالزی می رویم، چرا که آب و هوای تایلند میزبان مرحله نهایی مسابقات در سال آینده برای بازیکنان مدل سازی می گردد.

وی با بیان این جمله که به هر جهت در جام دنیای کوچک باید 5 بازی انجام می دادیم اما در تورنمنت مالزی 6 بازی انجام خواهیم داد، اضافه نمود: فعلاً به غیر از تورنمنت مالزی و جام دنیای کوچک روسیه در سن پترزبورگ، دعوت نامه ای به کمیته جوانان نرسیده است.

قنبرپور در انتها توضیح داد: در پی برگزاری تورنمنتی محبت آمیز و چندجانبه در تهران و با حضور تیم های ازبکستان، تایلند، عراق و ژاپن هستیم تا برای شرکت در رقابت های مرحله نهایی در تایلند آماده شویم. حضور این تیم ها در تهران که ابرقدرت های فوتبال نوجوانان آسیا هستند می تواند فرصت خوبی برای آماده سازی همه تیم ها باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 328

به "تیم فوتبال نوجوانان ایران در تورنمنت مالزی حاضر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال نوجوانان ایران در تورنمنت مالزی حاضر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید