توس: از ایتالیا و انگلیس پیشنهاد دارم اما می خواهم در آرژانتین بازنشسته شوم

به گزارش مجله سرگرمی، مهاجم آرژانتینی پیشین یوونتوس برای بازگشت به فوتبال اروپا پیشنهاداتی دریافت نموده است، اما خیال بازگشت به قاره سبز را ندارد.

توس: از ایتالیا و انگلیس پیشنهاد دارم اما می خواهم در آرژانتین بازنشسته شوم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، کارلوس توس اظهار داشت که یک تیم ایتالیایی و یک تیم انگلیسی خواستار بازگرداندن او به فوتبال اروپا شده اند، اما او قصد ندارد چنین کاری را انجام دهد.

توس که تابستان سال پیش از یوونتوس جدا شد تا به کشورش برگردد و برای اولین تیم دوران بازیگری اش یعنی بوکاجونیورز بازی کند، تأکید کرد که در وطنش می خواهد به حرفه خود خاتمه دهد.

اخیراً شایعاتی از کوشش باشگاه ناپولی برای برگرداندن توس به سری A شنیده شده است، به خصوص که به نظر می رسد این تیم در آستانه فروش مهاجم آرژانیتنی اش گونسالو ایگواین به یوونتوس است، یوونتوسی که می خواهد غرامت فسخ قرارداد ایگواین - رقمی نزدیک به 94 میلیون یورو - را به ناپولی بدهد. به این ترتیب یکی از مهاجمان تیم تحت ِراهنمایی مائوریسیو ساری کم خواهد شد و او مهاجم پیشین منچستریونایتد و منچسترسیتی را مدنظر گرفته است.

توس اما در یک کنفرانس خبری احتمال بازگشتش به فوتبال اروپا را رد کرد. او گفت: من در بوکاجونیورز از وضعیتم راضی و راحتم. برنامه ام برای آینده هم این است که در این باشگاه خارق العاده به حرفه بازیگری ام خاتمه بدهم. اینکه ناپولی و چلسی مرا می خواستند، صحت دارد اما من همان چیزی را که قبلاً گفته ام، تکرار می کنم. هدف من ماندن در بوکاست و این تیم را ترک نمی کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 586

به "توس: از ایتالیا و انگلیس پیشنهاد دارم اما می خواهم در آرژانتین بازنشسته شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توس: از ایتالیا و انگلیس پیشنهاد دارم اما می خواهم در آرژانتین بازنشسته شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید