دیدار ترامپ و روحانی دور از انتظار نیست

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، روزنامه اتریشی استاندارد در یادداشتی که به جمع بندی نشست گروه هفت پرداخته آورده است: مقامات شرکت کننده در نشست گروه هفت در فرانسه درباره موضوعات مهمی مانند اختلاف تجاری اروپا- آمریکا، برگزیت، توافق هسته ای ایران و تغییرات اقلیمی بحث و مصاحبه کردند.

دیدار ترامپ و روحانی دور از انتظار نیست

استاندارد در ادامه نوشت: ایران از جمله موضوعات مهمی بود که ساعات زیادی از مصاحبهی مقامات اعضای جی هفت را به خود اختصاص داده بود. سفر غیر منتظره محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران به دعوت امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه به محل برگزاری نشست گروه هفت از رویدادهای مهم و قابل بحث این دوره نشست بود.

این روزنامه اتریشی با اشاره به تنش میان ایران - آمریکا و خروج یکجانبه واشنگتن از توافق هسته ای آورده است: دو طرف در حرف دم از مصاحبه می زنند، اما هنوز چنین اتفاقی عملی نشده است. در عین حال می توان گفت که اظهارات اخیر روحانی، رئیس جمهوری ایران از سویی و سخنان ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از سوی دیگر به نوعی تغییر لحن داشته است. این تغییر لحن و بعضا نرم شدن در برخی مواضع می تواند نشانه این باشد که دیدار و مصاحبهی روسای جمهوری دو کشور دور از ذهن و انتظار نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 290

به "دیدار ترامپ و روحانی دور از انتظار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار ترامپ و روحانی دور از انتظار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید