دوخت 10هزار ماسک و کاور بهداشتی توسط هنرمندان گلستانی

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از تولید 10هزار ماسک و کاور بهداشتی توسط هنرمندان صنایع دستی استان و مشارکت آنان در پویش مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

دوخت 10هزار ماسک و کاور بهداشتی توسط هنرمندان گلستانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری امروز دوشنبه 26 اسفندماه 98 با اعلام این خبر گفت: هنرمندان صنایع دستی استان به دلیل افزایش نیاز به ماسک در روزهای شیوع ویروس کرونا، به صورت داوطلبانه و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به کمک مردم آمدند و در کارگاه های خود با تولید ماسک و کاورهای بهداشتی و همچنین توزیع اقلام بهداشتی، در پویش مبارزه با کرونا ویروس، مشارکت کردند.

او با اشاره به تولید ماهانه 10هزار ماسک و کاور بهداشتی توسط هنرمندان استان، گفت: تعدادی از این هنرمندان با اهدای ماسک های تولیدی خود به گروه های کمتر برخوردار جامعه، در پویش مبارزه با کرونا مشارکت کردند و توانستند بخشی از نیازهای مردم استان در این زمینه را رفع کنند.

او با اشاره به این که این روزها اقشار و اصناف مختلف برای حفظ سلامتی مردم پای کار آمده اند، شرح داد: مبارزه با شیوع کرونا ویروس همت همگانی را می طلبد و در این میان هنرمندان صنایع دستی گلستان باتدبیر به موقع و نیازسنجی، تولید ماسک های بهداشتی را در دستور کار خود قراردادند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 899

به "دوخت 10هزار ماسک و کاور بهداشتی توسط هنرمندان گلستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوخت 10هزار ماسک و کاور بهداشتی توسط هنرمندان گلستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید