خبرنگاران 250هزار دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد امکانات دسترسی به سامانه شاد را ندارند

به گزارش مجله سرگرمی، شهرکرد- خبرنگاران- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به شیوع ویروس کرونا و گسترش آمورش مدارس در بستر اینترنت گفت: هم اکنون 250 هزار دانش آموز زیرپوشش این نهاد حمایتی به تجهیزات و امکانات الکترونیکی مورد احتیاج برای اتصال به سامانه شاد دسترسی ندارند.

خبرنگاران 250هزار دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد امکانات دسترسی به سامانه شاد را ندارند

مرتضی بختیاری روز چهارشنبه در سفر به شهرکرد در جمع خبرنگاران استان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و احتیاج دانش آموزان به تجهیزات الکترونیکی اضافه نمود: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید با همکاری بنیاد مستضعفان،ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و کمیته امداد و اپراتورها تلفن همراه، تهیه و توزیع تبلت برای دانش آموزان در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه 475 هزار دانش آموز و 81 هزار دانشجو و 6 هزار نخبه در کشور زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند، گفت: در کنکور سراسری سال جاری 27 هزار نفر از شرکت نمایندگان زیرپوشش این نهاد حمایتی بوده اند.

وی گفت: برای یاری به این دانش آموزان 14 هزار تبلت از سوی بنیاد مستضعفان کشور با هدف بهره مندی دانش آموزان کم بضاعت زیر پوشش این نهاد حمایتی از آموزش مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب برای فرزندان خانواده ها زیرپوشش کمیته امداد با سایر دانش آموزان، خریدار شده است.

وی از اهدا 15 هزار تبلت از سوی اپراتورها و همچنین 10 هزار تبلت از سوی ستاد اجرایی فرمان امام به دانش آموزان زیرپوشش اشاره نمود و گفت: برای دسترسی به عدالت آموزشی و داشتن امکانات الکترونیکی برای دانش آموزان زیرپوشش این نهاد احتیاج به یاری خیران است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 130 هزار دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند، گفت: 200 هزار بسته آموزشی نیز از سوی ستاد اجرایی فرمان امام برای دانش آموزان زیرپوشش این نهاد تهیه شده است.

بختیاری بر تهیه و توزیع تجهیزات لازم برای تحصیل دانش آموزان جامعه هدف تاکید نمود و گفت: تهیه این تجهیزات آموزشی از ترک تحصیل دانش آموزان زیرپوشش این نهاد جلوگیری می گردد.

وی با اشاره به اینکه همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس جشن عاطفه ها در سطح مدارس کشور با همکاری معلمان و دانش آموزان و با هدف یاری به دانش آموزان احتیاجمند همان مدرسه برگزار می شد، اضافه نمود: به دلیل شرایط کرونایی سال جاری پایگاه های کمیته امداد و همچنین مراکز نیکوکاری و مدارسی که دانش آموزان در آنجا حضور دارند به عنوان پایگاه جشن عاطفه ها هستند.

اکنون 2 میلیون و 250هزار خانوار با جمعیتی بیش از پنج میلیون نفر زیرپوشش این نهاد قرار دارند.

به گزارش خبرنگاران، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید 19 شده است، بسیاری از کشورهای دنیا درگیر نموده است و سازمان بهداشت دنیای را برآن داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله 2 متری از یکدیگر، شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1204

به "خبرنگاران 250هزار دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد امکانات دسترسی به سامانه شاد را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 250هزار دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد امکانات دسترسی به سامانه شاد را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید