خبرنگاران برخورد با واحدهای متخلف صنفی در تکاب بدون اغماض صورت می گیرد

به گزارش مجله سرگرمی، مهاباد - خبرنگاران- سرپرست فرمانداری تکاب با بیان اینکه در دوران محدودیت های کرونایی، فروشگاه هایی که کالای اساسی توزیع می نمایند بسته نخواهد شد، گفت: برای اعمال محدودیت ها علاوه بر فعالیت های اقناعی و اقدامات توجیهی و فرهنگی، با هر واحد صنفی که نسبت به تعطیلی فعالیت ها بی توجهی و تمرد و تخلف کند، بدون اغماض برخورد می گردد.

خبرنگاران برخورد با واحدهای متخلف صنفی در تکاب بدون اغماض صورت می گیرد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

سیدهادی طباطبایی روز سه شنبه در جلسه ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا در تکاب اضافه نمود: بانک ها و مراکز پیشخوان دولت باید پروتکل ها را به طور کامل رعایت نمایند و در صورت اجرا نشدن پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی پلمب خواهدشد.

وی با اشاره به اینکه محدودیت های تردد به مراکز استان ها نیز با جدیت اعمال می گردد، اعلام کرد: حفظ کرامت انسانی باید در رعایت پروتکل ها و اجرای محدودیت های جدید اصناف و مشاغل لحاظ گردد.

سرپرست فرمانداری تکاب با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا توسط ادارات و نصب بنر هشدارهای بهداشتی مقابله با کرونا ادامه داد: دستگاه های اجرایی امور اداری به ویژه استعلام های استانی را غیرحضوری انجام دهند و ادارات در کار فرهنگی و تبلیغات و در فضای مجازی بیشتر فعال شوند.

طباطبایی اضافه نمود: در شرایط بسیار سختی با ویروس کرونا مقابله می کنیم و ادارات و دستگاه های اجرایی باید هرچه در توان دارند پای کار بیاورند.

وی با بیان اینکه فروش مرغ زنده در تکاب ممنوع است گفت: میدان دوّاب و بازار خرید و فروش دام زنده به مدت 10 روز مسدود خواهدبود و نظارت جدی در این زمینه انجام خواهدشد.

سرپرست فرمانداری تکاب اضافه نمود: شهروندان و روستاییان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از برگزاری جشن های عروسی و تجمع ها خودداری نمایند.

طباطبایی گفت: با شروع محدودیت های جدید مشاغل مربوط به گروه های 2و 3و 4 نظارت جدی بر فعالیت اصناف انجام می گردد و در این زمینه نیازمند همکاری شهروندان هستیم.

وی اعلام کرد: آذربایجان غربی و شهرتکاب در شرایط قرمز هستند و اگر پروتکل ها رعایت نگردد به شرایط سیاه خواهیم رسید از این رو محدودیت های مشاغل و ممنوعیت تردد به مدت 10 روز اعمال می گردد.

طباطبایی با قدردانی از زحمات شبانه روزی و فداکاری های کادر درمانی تکاب در زمینه مقابله با بیماری کرونا اظهارداشت: کادر درمانی تکاب بیشتر از توان خود کار می نمایند و نباید با رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی آنان را بیشتر از این خسته کنیم.

تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و جزو شهرهای با شرایط قرمز شیوع بیماری کرونا به شمار می رود.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1312

به "خبرنگاران برخورد با واحدهای متخلف صنفی در تکاب بدون اغماض صورت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برخورد با واحدهای متخلف صنفی در تکاب بدون اغماض صورت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید