تور آلمان ارزان: تورم در آلمان به بالاترین اندازه در 30 سال قبل رسید

به گزارش مجله سرگرمی، آلمان که بزرگترین اقتصاد اروپا به شمار می آید، طی هفته های اخیر، بالاترین نرخ تورم طی 30 سال گذشته را تجربه نموده است.

تور آلمان ارزان: تورم در آلمان به بالاترین اندازه در 30 سال قبل رسید

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس آمار منتشر شده به وسیله دفتر آمار فدرال آلمان، نرخ تورم از این کشور به بالاترین اندازه طی 30 سال گذشته رسیده و در ماه مارس و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 7.3 درصد افزایش داشته است.

بر اساس گزارش ها، قیمت گاز طبیعی و محصولات وابسته به نفت خام بار دیگر به طور قابل توجهی افزایشی افته و تاثیر بسزایی بر افزایش نرخ تورم داشته است.

از سوی دیگر، افزایش قیمت ها و نگرانی و از عرصه مداوم و مستمر انرژی، باعث شده تا رشد مالی که برای آلمان برای سال 2022 پیش بینی می شد محقق نگردد.

پیش بینی ها حاکی از رشد 4.6 درصدی اقتصاد آلمان طی سال 2022 بوده که در حال حاضر به 1.8 درصد کاهش یافته است.

این در حالی است که اولاف شولتز صدر اعظم آلمان اخیرا در سخنانی گفته بود: در صورتی که واردات انرژی به طور کامل از روسیه متوقف گردد، آلمان با پیامد های وخیمی روبرو خواهد شد و بعضی از بخش های مالی آلمان مجبور خواهند شد تا به طور کامل فعالیت خود را متوقف نمایند که این به معنای از دست رفتن تعداد باورنکردنی از فرصت های شغلی است.

رئیس جمهور روسیه چند روز پیش گفته بود که مسکو بابت فروش گاز به بعضی از کشور های غیردوست، ارز ملی کشورش، روبل مطالبه خواهد نمود.

روسیه در سال میلادی 2021 حدود 55.5 میلیارد دلار (معادل 50.06 میلیارد یورو) گاز طبیعی به کشور های دیگر در سراسر جهان صادر نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2076

به "تور آلمان ارزان: تورم در آلمان به بالاترین اندازه در 30 سال قبل رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: تورم در آلمان به بالاترین اندازه در 30 سال قبل رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید