تعویق المپیک باعث پیشرفت مدعیان جوان خواهد شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تقی اکبرنژاد در مورد اینکه آیا تعویق یک ساله المپیک به کشتی ایران یاری خواهد نمود یا خیر گفت: اگر تمام جهان را آنالیز کنیم می بینیم که برای 4 سال کشتی شان برنامه ریزی می نمایند ولی ما یک سال و اندی به المپیک مانده، رئیس فدراسیون مان استعفا کرد و چندین ماه با کشتی با سرپرست اداره شد. زمانی که رئیس فدراسیون تعیین شد دیگر وقت کافی برای جا افتادن نداشت. مسائل اقتصادی زیاد بود و کار برای برگزاری اردوهای تیم ملی سخت شد.

تعویق المپیک باعث پیشرفت مدعیان جوان خواهد شد

وی ادامه داد: خوشبختانه دبیر با مدیریت خوبی که داشت خیلی مسائل را حل نموده بود اما در برخی از وزن ها مدعیان ما خیلی جوان بودند که حالا با این تعویق یک ساله، جا می افتند، ضمن اینکه مسائل اقتصادی کمتر می شود. حضور در مسابقات خارجی و سرمایه گذاری بیشتر روی سرمایه های فنی مان از جمله مواردی است که قطعا روی نتیجه ما در المپیک تاثیر می گذارد.

سرمربی تیم کشتی آزاد امید در خصوص شرایط فعلی کشتی پایتخت، توضیح داد: اصل خرابی کشتی تهران به الان برنمی شود. در دوره های قبل برنامه ریزی خوبی نشد و متاسفانه کشتی گیران جذب باشگاه ها نمی شدند و قهرمانان هم بعد از خاتمه دوره قهرمانی شان، به کار مربیگری رو نمی آوردند. به همین خاطر کم کم باشگاه ها جمع شدند و کشتی تهران ضربه خورد. مسائل سخت افزاری نیز خیلی در این موضوع دخیل بودند اما کشتی تهران دارد بهتر می شود.

اکبرنژاد همچنین در خصوص همکاری اش با فدراسیون کشتی در مسابقات دنیای 2010 امیدها گفت: در سال 2019 جوانان ما به امیدها آمدند و من نسبت به آنها شناخت داشتم و با همین شناخت، تیم جمع و جور شد. در آستانه اعزام یکی از کشتی گیران مان به دلیل مسئله سربازی و خروجی جا ماند و با 9 وزن نایب قهرمان دنیا شدیم و یکی از بهترین نتایج چند وقت اخیر رقم خورد. ما از 9 وزنی که کشتی گیر داشتیم در 6 وزن مدال گرفتیم با همین اوصاف هم می توانستیم قهرمان شویم که یک باخت مانع از این اتفاق شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 967

به "تعویق المپیک باعث پیشرفت مدعیان جوان خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق المپیک باعث پیشرفت مدعیان جوان خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید