تا کامل شدن واکسیناسیون همه افراد جامعه سفرهای غیرضروری نروید

به گزارش مجله سرگرمی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از مردم خواست که تا واکسیناسیون همه افراد جامعه کامل شود، پروتکل ها را رعایت کنند و سفرهای غیر ضروری انجام ندهند.

تا کامل شدن واکسیناسیون همه افراد جامعه سفرهای غیرضروری نروید

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگاران، بیان نمود: از مردم دعوت می کنیم تا واکسیناسیون همه افراد جامعه کامل شود پروتکل ها را رعایت کنند و سفرهای غیر ضروری انجام ندهند.

وی در ادامه افزود: هر چند که شاید مردم بر ما خرده بگیرند که وضع اقتصادی و مسائل و گرفتاری هایی که داریم چه می شود اما توصیه جدی ما کنندگان به مردم عزیز این است که ان شاءالله این مسائل با قول هایی که دولت تازه داده است یکی بعد از دیگری حل می شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با سرعت یافتن واکسیناسیون این فرایند رشد تصاعدی پیدا کرده است، گفت: این مساله جای تشکر از دولت را دارد و از وزیر بهداشت و رئیس جمهور محترم تشکر ویژه داریم که برای مردم وقت گذاشتند و بین مردم هستند و مسائل را رصد می کنند و خودشان پروتکل ها را تذکر می دهند. همچنین بحث تامین داروها، گمرک و... را رصد می کنند و هماهنگی ها را به خوبی انجام می دهند که این اقدامات جای قدردانی دارد.

کننده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در توصیه به مردم برای عدم انجام سفرهای غیرضروری به استان های شاقتصادی و از جمله استان مازندران، گفت: از مردم خواهش می کنیم که سفرهای غیر ضروری نفرایند. در عین حال که امکانات و زیرساخت های گردشگری ما دچار خسران بسیاری شده اند و با توجه به اینکه به دلیل بیماری کرونا مسافر نیامده، فضای اقتصادی و کسب و کار استان دچار اشکلات شدید شده، اما مهم این است که مردم سالم باشند و ان شاءالله بعد از این به درآمدهای کافی برسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1815

به "تا کامل شدن واکسیناسیون همه افراد جامعه سفرهای غیرضروری نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا کامل شدن واکسیناسیون همه افراد جامعه سفرهای غیرضروری نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید