این بازنشستگان وام 15 میلیون تومانی می گیرند

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل صندوق فولاد از پرداخت وام به بازنشستگان اطلاع داد و گفت: با کوشش های انجام شده توانستیم مبلغ وام را از 4 به 15 میلیون رسانده و اقساط آن را به 36 ماه بازپرداخت ارتقا دهیم.

این بازنشستگان وام 15 میلیون تومانی می گیرند

به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق بازنشستگی فولاد، حسین عامریان در این باره گفت: این وام به وسیله بانک قرض الحسنه رسالت به بازنشستگان فولاد پرداخت می گردد.

عامریان توضیح داد: بهبود و ارتقای معیشت بازنشستگان فولاد سیاست قطعی و محوری صندوق است.

وی اضافه کرد: پیش از آغاز به کار تیم مدیریتی صندوق در دولت سیزدهم، مبلغ وام ضروری بازنشستگان 4 میلیون تومان و صف انتظار برای دریافت وام نیز بسیار طولانی بود؛ لذا افزایش مبلغ وام از سوی بازنشستگان عزیز انتظاری به حق بود.

مدیرعامل صندوق فولاد تأکید کرد: به همین دلیل در ماه نخست مسئولیت کوشش کردیم مبلغ وام ضروری با افزایش دوبرابری به 8 میلیون تومان برسد و تعداد وام گیرندگان را نیز سه برابر کردیم.

وامی که در یک سال 4 برابر شد

عامریان گفت: با کلیدخوردن وام بانک قرض الحسنه رسالت عملاً شاهد افزایش چهار برابری مبلغ وام بازنشستگان فولاد از زمان آغاز کار تیم مدیریتی تازه صندوق هستیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه تسهیل در بازپرداخت وام های بازنشستگان از دغدغه هایی بود که برای آن چاره اندیشیدیم، اظهار کرد: تا پیش ازاین مقرر بود که بازپرداخت وام ها در 24 قسط انجام گردد، اما در رایزنی هایی که صورت گرفت، این بازپرداخت ها را به 36 قسط رساندیم تا بازنشستگان عزیز در پرداخت اقساط خود فشار کمتری را متحمل شوند.

عامریان توضیح داد: بعلاوه کوشش کردیم تعداد نفرات وام گیرنده را افزایش دهیم، به طوری که تا پیش ازاین تعداد وام گیرندگان 2 هزار نفر بودند و در این دوره این تعداد به 3 هزار نفر افزایش یافته است؛ بنابراین در این دوره تعداد بیشتری از بازنشستگان خواهند توانست از تسهیلات دریافت وام با شرایط اقساطی خوب بهره مند شوند.

دریافت تسهیلات بدون ارائه ضامن

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: در دریافت این تسهیلات علاوه بر افزایش مبلغ و تعداد نفرات، بازنشستگان عزیز نیازی به ارائه ضامن به بانک رسالت نیز نخواهد داشت که این امر روند دریافت وام را برای آنان بسیار روان تر و آسان تر خواهد نمود.

لازم به ذکر است بازنشستگان متقاضی دریافت وام بانک قرض الحسنه رسالت می توانند با مراجعه به سایت صندوق فولاد قسمت سامانه های الکترونیکی اطلاعیه دریافت وام را مشاهده و ثبت نام خود را برای دریافت وام انجام دهند. سامانه الکترونیک بازنشستگان در سایت صندوق فولاد ضمن مشاهده اطلاعیه وام درخواست خود را جهت دریافت وام ثبت کنند.

بازنشستگان از هم اکنون می توانند بر اساس اولویت، نسبت به بارگذاری مدارک جهت دریافت وام اقدام کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2158

به "این بازنشستگان وام 15 میلیون تومانی می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این بازنشستگان وام 15 میلیون تومانی می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید