ایتالیا یک بار دیگر به اعمال تعطیلی های گسترده فکر می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- ایتالیا به منظور جلوگیری از آلوده شدن افراد جدید به کرونا و با توجه به افزایش تعداد افراد بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها، گزینه هایی در دست آنالیز دارد.

ایتالیا یک بار دیگر به اعمال تعطیلی های گسترده فکر می نماید

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ایتالیایی زبان کوریره دلا سرا، ایتالیا بیان کرد اگر تا 7 روز آینده شرایط همه گیری ویروس کرونا بهتر نشود، این کشور با اعمال محدودیت های جدید و تعطیلی های گسترده روبرو خواهد شد.

دولت ایتالیا به منظور جلوگیری از آلوده شدن افراد جدید به ویروس کرونا و با توجه به افزایش تعداد افراد بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها، گزینه هایی در دست آنالیز دارد. از جمله این گزینه ها، پایش یک هفته ای شرایط و تصمیم گیری درباره خروج افراد از خانه فقط برای رفتن به محل کار یا مدرسه و اعمال محدودیت ها در استان ها برای چگونگی فعالیت کافه ها، رستوران ها و باشگاه های ورزشی خواهد بود. بنابراین، ایتالیا اگر طی یک هفته شاهد آثار مثبت اقدامات از پیش مشخص شده ای مانند استفاده اجباری از ماسک نباشد، جوزپه کونته نخست وزیر این کشور با تصویب دستور العمل های جدید کرونایی، مجبور به اعمال محدودیت های جدیدی مانند محدودیت خروج از خانه فقط برای رفتن به مدرسه یا محل کار و محدود کردن فعالیت های غیر ضروری، خواهد شد.

در هر حال، علت اصلی و مشخص کننده تصمیم گیری ها، پایش منحنی کرونا و تعداد افراد بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها خواهد بود.

روبرتو اسپرانتسا وزیر بهداشت ایتالیا که مسئولیت مقابله با بیماری کووید-19 را بر عهده دارد، درباره اجرای دستورالعمل های جدید، همکاری تنگاتنگی با استانداران این کشور دارد. کونته همچنان مخالف دوباره تعطیلی های گسترده است، در حالیکه اسپرانتسا چنین اقدامی را حتی به مدت دو هفته با هدف تجدید قوای عوامل بهداشت و درمان کشور رد نمی کند.

نخست وزیر ایتالیا با اعلام درک نگرانی های فزاینده درباره همه گیری ویروس طی روز های اخیر گفت: هنوز در همه گیری هستیم. باید خیلی مراقب باشیم. همیشه قوی تر از بهار پارسال، باید همه گیری را با تمرکز بر خودداری از توقف فعالیت های تولیدی، مدارس و دفاتر عمومی مهار کنیم. باید از دور دوم اعمال تعطیلی های گسترده خودداری کنیم. برای رسیدن به این هدف، باید مراقب، محتاط و آماده مداخله در هر سطح و جایی باشیم که احتیاج است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1229

به "ایتالیا یک بار دیگر به اعمال تعطیلی های گسترده فکر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا یک بار دیگر به اعمال تعطیلی های گسترده فکر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید