امنیت و استانداردسازی آبدرمانی های اردبیل ارتقاء یابد

به گزارش مجله سرگرمی، دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: امنیت و استانداردسازی مجتمع های آبدرمانی استان اردبیل باید ارتقاء یابد تا اتفاقاتی ناگوار در این مراکز گردشگری صورت نگیرد.

امنیت و استانداردسازی آبدرمانی های اردبیل ارتقاء یابد

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، ناصرعتباتی صبح امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسه اتاق بازرگانی اردبیل برگزار گشت، گفت: حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی و راه اندازی واحدهای فراوریی و صنعتی در استان اردبیل باید مورد توجه دستگاه های دولتی و مدیران مسئول استانی باشد چرا که بهبود شرایط اقتصاد جامعه، مسائل و عمده تخلفات قضائی را نیز کاهش می دهد.

وی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان و بانک های عامل باید در تدوین دستورالعمل ها و قوانین در حوزه های فراوری و سرمایه گذاری، منافع اقتصاد استان را در نظر گرفته و نهایت همکاری و تعامل را با سرمایه گذاران بخش خصوصی داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل اضافه کرد: از لحاظ حقوق قضائی، مدیری که در راستای انجام فعالیت های خود از قانون ممانعت نموده و خارج از چهارچوب قانون برای ایجاد سرمایه گذاری و یا فعالیت دیگر مانع گردد، مشمول محکومیت کیفری خواهد بود.

عتباتی با اشاره به اینکه مجتمع های آبدرمانی استان اردبیل سالانه میزان تعداد زیادی از گردشگران هستند، توضیح داد: در حوزه آبدرمانی ها ضرورت دارد که سرمایه گذار مربوطه و اداره آب منطقه ای استان اردبیل اهتمام ویژه ای به استانداردسازی و ارتقاء امنیت این مجموعه ها داشته باشند.

وی اعلام کرد: متأسفانه هر سال شاهد وقوع اتفاقاتی ناگوار در این مجموعه ها هستیم که اگر این فرایند ادامه داشته باشد، قطعا هیچ مسافری استان اردبیل را برای سفر انتخاب نمی کند که ارگان های ذیربط در این حوزه باید این مسائل را رفع نموده و در راستای استانداردسازی مجموعه اقدام نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 821

به "امنیت و استانداردسازی آبدرمانی های اردبیل ارتقاء یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امنیت و استانداردسازی آبدرمانی های اردبیل ارتقاء یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید