امتحان بسندگی زبان انگلیسی برای متقاضیان شرکت در طرح Erasmus

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- به همت دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه مازندران، امتحان بسندگی زبان انگلیسی برای متقاضیان شرکت در طرح Erasmus+ KA 107 برگزار گردید

امتحان بسندگی زبان انگلیسی برای متقاضیان شرکت در طرح Erasmus

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابلسر، در ادامه طرح Erasmus+ KA 107 جهت تبادل استاد و دانشجو میان دانشگاه مازندران و دانشگاه اپوله کشور لهستان، امتحان بسندگی زبان انگلیسی برای متقاضیان شرکت در این طرح در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 9 تیرماه 1400 به همت دفتر همکاری های علمی بین المللی در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه برگزار گشت.

بر اساس این گزارش، دو دانشگاه مازندران و اپوله کشور لهستان، همکاری های علمی گسترده خود را بر اساس طرح Erasmus+ KA 107 جهت تبادل استاد و دانشجو ادامه می دهند. بر اساس تفاهم نامه منعقده میان این دو دانشگاه، دانشگاه مازندران می تواند هرساله از این طرح جهت انجام این تبادلات استفاده کند که طی سال های گذشته، عمده این همکاری ها در حوزه های تبادل استاد و اعزام دانشجویان(دانشگاه مازندران) از رشته ها و مقاطع مختلف به مدت یک ترم تحصیلی بوده است.

به همین دلیل، علاقه مندان به شرکت در دوره جدید این طرح که از شهریور 1400(سپتامبر 2021) تا بهمن 1400(ژانویه 2022) در دانشگاه اپوله برگزار می شود، در امتحان بسندگی زبان انگلیسی که توسط دفتر بین الملل دانشگاه برگزار گشت، شرکت کردند. در فرایند گزینش دانشجویان، دو فاکتور اساسی تسلط به زبان انگلیسی و معدل مدنظر قرار می گیرد و سپس طی مصاحبه ای که توسط مدیر دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه مازندران و دفتر اراسموس دانشگاه اپوله برگزار می شود، دانشجویان انتخاب می شوند. برای سال تحصیلی 2022-2021، دانشجویان از پنج رشته جغرافیا، علوم اجتماعی، زبان انگلیسی، اقتصاد و شهرسازی جهت شرکت در این پروژه شرکت می کنند. دانشجویان منتخب می توانند از مزایای این طرح که پرداخت کامل هزینه ایاب و ذهاب و هم چنین حقوق ماهیانه و خوابگاه رایگان می باشد به مدت 5 ماه بهره مند شوند.

لطفا برای اطلاعات بیشتر از طرح اعزام دانشجو و استاد برای سال2022- 2021 به لینک زیر مراجعه کنید:

http: //en.umz.ac.ir/index.aspx ?& siteid= 122&& siteid= 1& pageid= 15936& siteid= 122

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1713

به "امتحان بسندگی زبان انگلیسی برای متقاضیان شرکت در طرح Erasmus" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحان بسندگی زبان انگلیسی برای متقاضیان شرکت در طرح Erasmus"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید