تور ارزان فرانسه: از برترین مراکز خرید پاریس فرانسه خرید کنید!

به گزارش مجله سرگرمی، پاریس در کنار شهرهایی مانند میلان و لندن، یکی از اصلی ترین مراکز مد و فشن در سرتاسر دنیاست و به همین علت گشت و گذار در مراکز خرید پاریس، یکی از مجذوب کننده ترین فعالیت هایی است که گردشگران تور فرانسه انجام خواهند داد.

تور ارزان فرانسه: از برترین مراکز خرید پاریس فرانسه خرید کنید!

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

مراکز خرید متعدد و بوتیک های شیک و اوت لت های پاریس باعث شده است تا هر ساله گردشگران زیادی برای خرید در پاریس به این کشور سفر نموده و ساعت ها زمان خود را در معروف ترین مراکز خرید پاریس صرف نمایند.

اگر شما نیز یکی از شیفتگان خرید و پاساژگردی هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله از وبلاگ ققنوس با ما همراه باشید تا برترین و معروف ترین مراکز خرید پاریس را برای شما معرفی کنیم.

معروفترین مراکز خرید پاریس

  • مرکز خرید گالری لافایت (Les Galeries LaFayette)

گالری لافایت یا مرکز خرید لافایت پاریس نه تنها یکی از برترین مراکز خرید پاریس، که از مشهورترین مراکز خرید سراسر جهانست که در بلوار هنامان و در فاصله 300 متری سالن اپرای گارنیه واقع شده است و به راحتی با استفاده از حمل و نقل عمومی در پاریس به آن دسترسی خواهید داشت.

وجود فروشگاه های بسیار زیاد و متنوع در طیف های قیمتی مختلف باعث شده است تا تقریباً تمام گردشگران تور پاریس بتوانند به این مرکز خرید رفته و محصولات مورد احتیاج خود را خریداری نمایند.

بعلاوه این مرکز خرید پاریس به برگزاری حراج های مختلف مشهور است که به همین علت می توانید برای دوستان و خانواده خود سوغات فرانسه را بخرید.

بیش از 280 فروشگاه مختلف در گالری لافایت حضور دارند تا این مجموعه را به یکی از بزرگترین مراکز خرید پاریس تبدیل کند. این فروشگاه ها انواع اجناس را از مقرون به صرفه ترین تا لوکس ترین ها به فروش می رسانند. پوشاک، کیف و کفش، جواهرات، محصولات زیبایی، محصولات غذایی و … از جمله مهمترین محصولاتی هستند که در این مرکز خرید ارائه می شوند.

حوالی کریسمس که زمان حراج در پاریس است، بیشتر فروشگاه های گالری لافایت حراج های خوبی برگزار می نمایند که می توانید محصولات مورد احتیاج خود را با قیمت مناسب تری بخرید. اما علاوه بر این، تزئینات گالری لافایت برای کریسمس خود یک جاذبه گردشگری زیباست که شما را شگفت زده خواهد نمود.

بعلاوه در مرکز خرید گالری لافایت پاریس، 25 رستوران و کافه مختلف وجود دارند که می توانید پس از گشت و گذار در یکی از برترین مراکز خرید پاریس، سری به آنها زده و دلی از عزا دربیاورید.

اما احتماالا برترین گزینه در این مرکز خرید، کافه Ice Cube در طبقه هفتم است که می توانید نمایی خیره نماینده از شهر پاریس را تجربه کنید.

  • مرکز خرید لوبون مارشه (Le Bon Marché)

اگر پس از گشت و گذار در باغ لوکزامبورگ یا بازدید از آسمانخراش مونتپارناس هوس یک پاساژگردی حسابی به سرتان زد، می توانید با یک پیاده روی 10 الی 15 دقیقه ای، به یکی از استثنایی ترین مراکز خرید پاریس بروید.

مرکز خرید لوبون مارشه اولین مرکز خرید لوکس پاریس بوده است و یکی از اصلی ترین دلایلی است که بیشتر مردم جهان، فرانسه را به عنوان یک کشور لوکس می شناسند.

اگر چه نام لوبون مارشه در زبان فرانسوی به معنی مقرون به صرفه است، اما نباید فریب این نام را بخورید زیرا مرکز خرید لوبون مارشه به هیچ عنوان یکی از مراکز خرید مقرون به صرفه پاریس است. اما با این وجود، کمتر فردی پیدا می گردد که سری به این مرکز خرید بزند اما با رضایت از آن خارج نگردد. به همین علت است که می گوییم مرکز خرید لوبون مارشه یکی از برترین مراکز خرید پاریس به شمار می رود.

سر زدن به مرکز خرید لوبون مارشه باعث می گردد جهانی جدیدی از خرید در پاریس را تجربه کنید زیرا فروشگاه های این مرکز خرید برترین اجناس ممکن از قبیل کیف و کفش، پوشاک، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل و دکوراسیون و … را به فروش می رسانند. اما بدون تردید، لوبون مارشه یکی از برترین مراکز خرید پاریس برای خرید محصولات غذایی است و یکی از برترین محصولاتی که در این مرکز می توانید بخرید، پنیرهای خوشمزه و متنوع فرانسوی خواهد بود.

لوبون مارشه یکی از برترین مراکز خرید پاریس برای خرید محصولات غذایی است و یکی از برترین محصولاتی که در این مرکز می توانید بخرید، پنیرهای خوشمزه و متنوع فرانسوی خواهد بود.

  • مرکز خرید بوگرنل (Beaugrenelle)

این روزها نگرانی های زیست محیطی فکر بسیاری از افراد را به خود مشغول نموده و کوشش های زیادی برای مراقبت از طبیعت و جانداران کره زمین صورت می گیرد. سازندگان مرکز خرید بوگرنل نیز یکی از این افراد بوده اند که با داشتن دغدغه های محیط زیستی، یک مرکز خرید بینظیر و کاملاً مطابق با اصول حفاظت از محیط زیست ساخته اند.

اما مرکز خرید بوگرنل نه تنها سبزترین مرکز خرید پاریس است، که از زیباترین و برترین مراکز خرید پاریس نیز به شمار می رود که تنها 25 دقیقه با برج ایفل فاصله دارد. این مرکز خرید تماما از شیشه و فلز ساخته شده است که علاوه بر زیبایی بی حد و حصر، باعث می گردد نور مورد احتیاج فضای داخلی آن نیز به خوبی تامین گردد.

مرکز خرید بوگرنل به 3 بخش مجزا تقسیم شده است تا بتواند تجربه خوبی از خرید در پاریس را برای شما رقم بزند. بخش اول این مرکز خرید به فروش محصولات مرتبط با مد و فشن و بعلاوه لوازم آرایشی و زیبایی اختصاص دارد.

در بخش دوم این مرکز خرید می توانید علاوه بر لباس، فروشگاه های متعدد لوازم دکوراسیون و محصولات غذایی متنوع را پیدا کنید. بعلاوه در این بخش 14 رستوران با برترین غذاهای ممکن آماده پذیرایی از شما هستند.

اما بخش سوم این مرکز خرید که در طبقه همکف واقع شده است، بیشتر متعلق به بخش اداره و شرکت های خدماتی از قبیل مراکز پستی و شعب بانک ها است که می توانید احتیاجهای خود در تور فرانسه را رفع سازید.

اما در مرکز خرید بوگرنل یک سورپرایز دیگر نیز در انتظار شماست؛ این مجموعه ده سالن سینما را در خود جا داده است که می توانید جدیدترین فیلم های سینمایی جهان و فرانسه را با بالاترین کیفیت ها دیدن کنید. به همین علت است که مرکز خرید بوگرنل را در لیست برترین مراکز خرید پاریس قرار داده ایم.

  • مرکز خرید 4 فصل (Les 4 Temps)

منطقه لادفانس در 6 کیلومتری مرکز پاریس، قلب تجاری و اداری فرانسه است که با وجود دفاتر متعدد، هتل های لوکس، شرکت های معتبر و … به مهمترین منطقه تجاری اروپا تبدیل شده است. این منطقه برخلاف مرکز پاریس که مملو از ساختمان های قدیمی است از آسمانخراش ها و ساختمان های مدرن تشکیل شده و جلوه چشم نوازی دارد.

مرکز خرید 4 فصل که از برترین مراکز خرید فرانسه به شمار می رود، در این منطقه و در 400 متری بنای مدرن طاق بزرگ واقع شده است.

مرکز خرید 4 فصل پاریس با داشتن بیش از 240 فروشگاه که محصولات متنوعی از قبیل پوشاک، لوازم منزل و دکوراسیون، محصولات غذایی و … را ارائه می نمایند، نه تنها بزرگترین مرکز خرید لادفانس پاریس است، بلکه در نوع خود بزرگترین مرکز خرید اروپا نیز به شمار می رود.

اما به اصلا احتیاجی به نگرانی برای فاصله دور این مرکز خرید از مرکز خرید شهر پاریس نیست. سیستم حمل و نقل عمومی در پاریس بسیار پیشرفته و گسترده است و با استفاده از مترو و قطارهای شهری پاریس، می توانید خود را به منطقه لادفانس و مرکز خرید 4 فصل برسانید.

اوت لت های پاریس

اما پاریس علاوه بر مراکز خرید لوکس و پاساژهای شیک و مغازه های شانزلیزه، تعداد زیادی اوت لت مجذوب کننده نیز دارد و اگر در پی مراکز خرید مقرون به صرفه در پاریس هستید، می توانید به آنها سری بزنید. در ادامه با تعدادی از مراکز خرید اوت لت پاریس آشنا خواهیم شد.

  • دهکده لا والی (La Vallée Village)

یکی از مراکز خرید لباس پاریس که هواداران بسیاری دارد و می توانید لباس های خود را با قیمتی بسیار کمتر از قیمت واقعی آن بخرید، اوت لت دهکده لا والی در 40 کیلومتری شرق پاریس است. در واقع باید بدانید که این مرکز خرید یک روستای واقعی نیست، بلکه یکی از 10 شعبه مجموعه Bicester Village Shopping Collection است که فروشگاه های خود را شبیه به دهکده های واقعی طراحی می نماید. این اوت لت و مرکز خرید معروف پاریس حدود 110 فروشگاه مختلف را در خود جای داده است که محصولات برندهایی چون آرمانی (Armani)، گوچی (Gucci) و … را به فروش می رسانند. بعلاوه بد نیست بدانید که این مرکز خرید در نزدیکی دیزنی لند پاریس واقع شده و می توانید پس از خرید، راهی این مرکز تفریحی مجذوب کننده شوید.

  • وان نیشن پاریس (One Nation Paris)

یکی دیگر از مراکز خرید خوب در پاریس که در 25 کیلومتری غرب این شهر واقع شده است، مرکز خرید 2 طبقه و مجذوب کننده وان نیشن پاریس است. این مجموعه از دیگر مراکز خرید پاریس مقرون به صرفه تر است و با داشتن بیش از 90 مغازه، می تواند تمامی احتیاجهای شما را برآورده سازد. اما علاوه بر پوشاک، در این مرکز تعدادی فروشگاه لوازم و دکوراسیون منزل و بعلاوه کافه و رستوران های باکیفیت واقع شده است تا اوقات خوبی را برای شما رقم بزند. بعلاوه علاوه بر فصل حراج در پاریس که قیمت ها به شدت کاهش می یابد، این مرکز خرید در اغلب اوقات سال تخفیف 30 درصدی دارد.

  • لا پیسین پاریس (La Piscine Paris)

یکی دیگر از مراکز خرید خوب پاریس که می تواند حسابی شما را شگفت زده کند، فروشگاه های زنجیره ای لا پیسین پاریس است که محصولات مختلفی از جمله لباس و پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش و … برای آقایان و خانم ها را با کمترین قیمت به فروش می رسانند. در این فروشگاه ها می توانید محصولاتی از برندهایی چون دیور (Dior)، ورساچه (Versace) و … را با تخفیف هایی که گاهی اوقات تا 90 درصد هم می رسند بخرید.

منبع: ققنوس
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1909

به "تور ارزان فرانسه: از برترین مراکز خرید پاریس فرانسه خرید کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: از برترین مراکز خرید پاریس فرانسه خرید کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید