نگاه متفاوت به برترین تورهای اروپا، فرانسه و ایتالیا (قیمت

به گزارش مجله سرگرمی، چه اهل سفر باشید و چه در پی ساخت تاریخچه سفر، تورهای اروپایی بخش جدانشدنی سفرهای شما هستند.

نگاه متفاوت به برترین تورهای اروپا، فرانسه و ایتالیا (قیمت

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام نهال گشت، از آنجا که ویزای شینگن از معتبرترین ویزاها می باشد در ساخت تاریخچه سفری قوی بسیار مؤثر است. این سابقه سفر جایی کاربرد دارد که قصد اخذ ویزای کشورهای سخت گیری مثل کانادا را داشته باشید. به سادگی می توان گفت یا به کشورهای اروپا سفر کردید یا سفر کردن به اروپا را در نظر دارید! خبری خوب برای علاقمندان به تورهای اروپا اینکه برای اولین بار امکان سفر به اروپا به شکل اقساطی با راحت ترین شرایط ممکن فراهم شده است. برای اطلاع دقیق از جزئیات و قیمت ها به صفحه تورهای اروپا مراجعه کنید.

هیچکس تور فرانسه و تور ایتالیا را کلیشه ای و تکراری نمی خواهد!

معمولاً زمانی که افراد به سفر می روند همگی از امکانی معین دیدن می نمایند، برای صرف غذا به چند رستوران خاص می روند و چند هتل خاص را برای اقامت انتخاب می نمایند. حال سوالی که پیش می آید این است که زمانی که به سفر می رویم و وقت و هزینه خود را صرف می کنیم، چرا تجربه سفری فرد دیگری را دنبال کنیم؟ چرا از مکان های پربازدید که در اثر رفت و آمد زیاد حس بکر دست نخوردگی را ندارند بازدید کنیم؟ چیزهای زیادی برای دیدن و تجربه کردن وجود دارد. در ادامه به شما یاری می کنیم در پرهوادارترین تورهای اروپا، فرانسه و ایتالیا با دیدی متفاوت از لحظه لحظه سفر خود لذت برده و تجاربی خاص خود کسب کنید که در طول عمرتان دیگر تکرار نشوند.

مقایسه قیمت تور ایتالیا با قیمت تور فرانسه:

قیمت تور ایتالیا و فرانسه به عواملی مثل هزینه ویزا، پرواز و هتل بستگی دارد، در زیر شاهد این تفاوت این هزینه ها هستیم.

اصلاً چرا تور فرانسه؟!

وقتی صحبت از هنر، ادبیات، مد و غذاهای وسوسه انگیز می گردد، در ذهن همه ما یک کشور جلوه گر می گردد: فرانسه! خانه برج ایفل، موزه لوور و کلیسای نوتردام! یا شاید شما را به یاد تور فرانسه که معتبرترین رقابت دوچرخه سواری جاده است، بیاندازد. کشوری با فرهنگی غنی، که در طی قرن ها دستخوش وقایع تاریخی بسیار بوده است. حال در ادامه، به اماکن و غذاهایی که نباید در سفر به فرانسه از دست داد می پردازیم.

تور فرانسه، فقط پاریس نیست!!!

پاریس به یاد ماندنیست، اما چیزهای بسیار زیاد خارج از پاریس برای دیدن وجود دارد. حال که اکثر گردشگران به پاریس، نیس، لئون، مارسی، استراسبورگ و … می روند برای دوری از تجربه سفری تکراری و مشابه، با ما همراه باشید.

نورمندی، فضایی روستایی در کنار دریا!

جزیره مون سن میشل، استان برتاین، موزه بقایای جنگ دنیای، شهر کلیسایی بایه و نقش نمای مشهور بایه، دشت سرسبز رود سِن، بندر شگفت انگیز اونفلور و بسیاری مکان های دیدنی دیگر همه در دسترس و انتظار شما هستند.

بوردو، فرانسه کوچک!

بوردو پایتخت نوشیدنی دنیا، موزه هنری فوق العاده، منظره ها، چشم اندازه های بی نظیر گاثیک، رود زیبای گارون و شگفتی های اطرافش همه از جذابیت های بوردوست. غذا و شکلات خارق العاده است و بوردو از مناسب ترین شهرها برای سفر است.

جو را، دست نخورده از قرون وسطا!

جو را از دست نخورده ترین اماکن فرانسه است که به دلیل کم بودن گردشگر، طبیعت زیبای آن کمتر آسیب دیده است. برکه های زیبا، آبشارهای بلند و پارک های حفاظت شده، چشم اندازهای بکر و موزه های متعدد در این استان یافت می گردد.

سایر اماکن لایق اشاره تور فرانسه

- لئون

- نیس

- مارسی

- استراسبورگ

- مون پولیه

- نانت و...

تور فرانسه، سرو غذا با آداب و طبع فرانسوی!

پیش از هر چیز باید بدانید در تور فرانسه افراد در سرو غذا و تحویل میز هیچ عجله ای نمی نمایند، کیفیت غذا در بالاترین سطح قرار گرفته است و بخش عظیمی از سفر به فرانسه لذت بردن از غذاهاست....

در تور فرانسه غذای خیابانی را هرگز از دست ندهید!

نان حلزونی کشمشی یا نان شکلاتی فرانسوی را برای صبحانه، ساندویچ باگت گوشت یا فلافل برای نهار به همراه دسر جلاتو، اسنک پنیر سخاری برای عصرانه و سرو شام در رستورانی لوکس را به شما پیشنهاد می دهیم. حال که در خصوص فرانسه صحبت کردیم، نوبت به ایتالیا می رسد!

میان هزاران گزینه، چرا تور ایتالیا؟!

تفاوت های فرهنگی بسیار، غذای بی نظیر، شیرینی و کیک، هنر و معماری، مناظر طبیعی، تاریخ غنی، قیمت های مناسب، جشنواره ها، سلیقه و استایل ایتالیایی در پوشاک، لوازم تزئینی، جواهرات و وسایل منزل و … همه از مواردی هستند که به ذهن خطور می نماید! اما چیزهای خیلی بیشتری وجود دارد که در ادامه برایتان خواهیم داد.

ونیز، شهر شناور در دل آب!

ونیز از زیباترین شهرهای دنیا، متشکل از کانال ها، پل ها و جزایری متعدد است. رفت و آمد با قایق انجام می گردد.

در تور ایتالیا از مانارولا، رنگین ترین شهر فشرده دنیا دیدن کنید!

مانارولا، بخشی از شهر سنک تیر از زیباترین و جالب ترین اماکن برای گردشگریست. این روستا از دوست داشتنی ترین مکان های ایتالیاست و بازدید از آن به شما توصیه می گردد.

تجدید خاطرات فیلم گلادیاتور، در تپه های پیچ در پیچ وال دورچا!

این شهر متشکل از چند روستای کوچک و دور افتاده است. سازمان یونسکو این روستا را به عنوان میراث فرهنگی معرفی نموده است. جالب است بدانید ریدلی اسکات از گندم زارهای وال دورچا برای فیلم گلادیاتور استفاده نموده است. اگر هوادار عکاسی یا نقاشی هستید، تم رنسانس این منطقه از مناسب ترین موارد برای الهام دریافت می باشد.

بهترین چشم اندازهای تور ایتالیا، پوزیتانو!

این شهر هم فضایی روستایی دارد، خانه های بلند قامت و رنگارنگ! زیبایی این شهر در حدیست که گردشگران آن را تماشایی ترین شهر ایتالیا می نامند. علاقمندان به عکاسی برای دریافت عکس های ماندگار از سراسر دنیا به پوزیتانو می آیند.

و بالاخره! خوشمزه های تور ایتالیا!

- پیتزا، بوتارگا (خاویار)

- استیک فیورنتینا

- کاربونارا (پاستا)

- ریبولیتا (سوپ)

- پولنتا (سوپ ذرت)

- اوسوبوکو (خوراک ران گوساله)

- ریزوتو (غذایی با پایه برنج ایتالیایی)

- ترافل (شیرینی)

- نان فوکاچا

- اسنک ساپلی

- آرانچینو (برنج سرخ شده و سس گوشت)

- جلاتو و تیرامیسوو (کیک) را در تور ایتالیا نباید فراموش کنید.

انتخاب آژانس هواپیمایی و مشاوره خوب، مهم ترین اصل سفر به اروپا

در خاتمه برای سفر به اروپا به مشاوری کاردان احتیاج دارید. آژانس هواپیمایی نهال گشت و زیر مجموعه آن ویزالند، تا حدود زیادی تمامی مسائل ویزا و تورهای اروپایی، شامل تورهای فرانسه و ایتالیا را حل نموده اند. برای مشاوره می توانید به سایت نهال گشت به آدرس nahalgasht.com مراجعه کنید یا با شماره 02633143000 تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 342

به "نگاه متفاوت به برترین تورهای اروپا، فرانسه و ایتالیا (قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه متفاوت به برترین تورهای اروپا، فرانسه و ایتالیا (قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید