اقدامات اجرایی نیازمند پیوست فرهنگی است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مراد ناصری عصر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور مسئولین شهرستان نهاوند برگزار گردید، گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه ای برای خدمت گزاری به مردم است امروز همه ما در 40 سالگی انقلاب باید در جمع مردم حضور پیدا کنیم و دغدغه های به حق مردم را بشویم و در راستای برطرف کمبودها و مسائل موجود کوشش کنیم.

اقدامات اجرایی نیازمند پیوست فرهنگی است

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان ایران اسلامی با سیاهی نمایی و تزریق یاس و ناامیدی در جامعه به دنبال اهداف شوم خود هستند، گفت: امروز بیش از هرزمانی فرصت آن فرارسیده تا با بصیرت و ولایتمداری این کشتی بزرگ انقلاب را حفظ و به سر مقصد منظور برسانیم.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه نمایش دستاوردهای 40 ساله انقلاب در ایام دهه فجر در قالب نمایشگاه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید مردم قرار می گیرد، گفت: همه روسای ادارات شهرستان موظف هستند در راستای حوزه کاری خود هر آنچه را صورت گرفته است را خارج از بزرگ نمایی برای مردم مطرح نمایند و اگر جایی هم کمبود و کاستی وجود داشتد از مردم عذرخواهی نمایند.

وی با تأکید بر اینکه مردم ایران اسلامی و دیار نهاوند مردمانی نجیب و ولایتمدار هستند، گفت: این مردم همیشه و در همه زمینه ها پا به پای مسئولین قدم برداشته و در مواردی هم جلوتر بوده اند لذا انتظار داریم امروز در این شرایط خاص حمایت و همراهی خود را دریغ نمایند.

ناصری با تأکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی، گفت: برای اجرای هرگونه اقدام و کاری در بخش های مختلف اول باید اقدام فرهنگی صورت بگیرد.

وی با اشاره به مشکل ساماندهی تاکسی های شهر و دست فروشان سطح شهر، گفت:این دو موضوع مهم باید توسط شورای شهر و شهردار آسیب شناسی و برای حل آن راه چاره ارائه دهند.

فرماندار نهاوند در سرانجام از اعلام آمادگی فرمانداری نهاوند در راستای اجرای کلاس های درس اخلاق و تکریم ارباب رجوع برای مدیران اجرایی دستگاه های مختلف اطلاع داد و گفت: مردم ولی نعمت مسئولین هستند لذا باید در راستای تکریم ارباب رجوع توجه ویژه داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 140

به "اقدامات اجرایی نیازمند پیوست فرهنگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات اجرایی نیازمند پیوست فرهنگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید