اردوی رایکا در تهران

به گزارش مجله سرگرمی، رایکا اردوی آمادگی پیش فصل خود را در تهران برگزار می نماید.

اردوی رایکا در تهران

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از ساری، شبیر لطفی سرپرست تیم رایکا بابل از اردوی یک هفته ای برای آماده سازی پیش فصل تیم فوتبال رایکا در تهران اطلاع داد.

او اضافه کرد: خوشبختانه اسکلت اصلی تیم ما کم کم در حال شکل گیری است و مطمئن هستیم تا با درایت مدیریت باشگاه، کادرفنی و شخص آقای قربانی تیم قدرتمندی خواهیم ساخت، چون ما تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور هستیم و قطعا باید از حیثیت فوتبال مازندران دفاع کنیم.

لطفی گفت: با تصمیم باشگاه رایکا و کادرفنی برای آمادگی بیشتر تیم در پیش فصل اردویی 7 روزه را تدارک دیدیم و راهی تهران خواهیم شد.

او اضافه کرد: طبق برنامه ای که کادرفنی تیم به ما داده است، علاوه بر برنامه سنگین بدنسازی و کار های تاکتیکی که جزو اهداف اصلی کادرفنی در این اردو 7 روزه می باشد، سه بازی تدارکاتی را هم در تهران برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان تیم در شرایط بازی قرار بگیرند.

سرپرست تیم رایکا بابل گفت: در هفته ای که گذشت سعی کردیم با نامه نگاری های متعدد، کمپ بسیار خوبی که مجهز به مدرن ترین امکانات می باشد را در تهران برای این اردو تدارک ببینیم.

لطفی در انتها در خصوص جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی، اضافه کرد: در حال مذاکره با چند بازیکن خوب و باتجربه که مدنظر کادرفنی بود، هستیم و سعی می کنیم هر چه زودتر بازیکنان جدیدمان را جذب کنیم تا آن ها هم در تمرینات تیم ما شرکت نمایند و این نوید را به طرفداران پرشور تیم رایکا می دهیم که تیمی قدرتمند را روانه مسابقات خواهیم کرد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1838

به "اردوی رایکا در تهران" امتیاز دهید

1 کاربر به "اردوی رایکا در تهران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی رایکا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید