اختصاص ارز دولتی برای واردات تجهیزات خطوط فراوری هپکو

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ارز دولتی برای واردات تجهیزات خطوط فراوری و قطعات ماشین آلات در هپکو اطلاع داد.

اختصاص ارز دولتی برای واردات تجهیزات خطوط فراوری هپکو

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس از اختصاص ارز دولتی برای واردات تجهیزات خطوط فراوری و قطعات ماشین آلات شرکت هپکو و با هدف تحقق جهش فراوری در این شرکت، اطلاع داد.

کریمی گفت: در آخرین نشست چند روز گذشته با وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونت برنامه ریزی این وزارتخانه و مدیرعامل شرکت هپکو، مقرر شد از واردات ماشین آلات که از سوی شرکت هپکو ساخته می گردد، جلوگیری و حمایت های لازم از این واحد فراوریی بزرگ صورت گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به انعقاد قراردادها، حمایت ها و تسهیلاتی که این واحد فراوریی اختصاص داده می گردد، امید است در ماه های آینده شاهد افزایش رونق فراوری در شرکت هپکو باشیم.

وی اظهار کرد: در آینده ای نزدیک، وزیر صنعت معدن و تجارت به استان سفر می نماید و در نشستی مسائل و مسائل واحد های صنعتی اراک آنالیز و تدابیر لازم در راستای برطرف مسائل از سوی مسئولان امر اندیشیده می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1881

به "اختصاص ارز دولتی برای واردات تجهیزات خطوط فراوری هپکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص ارز دولتی برای واردات تجهیزات خطوط فراوری هپکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید