احداث 120 واحد مسکونی برای مددجویان فردوس

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به احداث 120 واحد مسکونی برای مددجویان فردوس گفت: شهرستان فردوس در زمینه اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان جزء شهرستان های فعال خراسان جنوبی است.

احداث 120 واحد مسکونی برای مددجویان فردوس

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با مشاور ساخت در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

محمد حسن اکبری مطلق در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در فردوس، درباره نقش بهزیستی در تأمین رفاه مددجویان، اظهار کرد: علی رغم اینکه مسکن و اشتغال مددجویان جزء وظایف ذاتی سازمان بهزیستی نیست اما این سازمان اقتضای زمان و مکان را در نظر داشته و در این راستا نهضت اشتغال و مسکن در سطح کشور را ایجاد نموده است.

وی اضافه نمود: از 200هزار واحد مسکونی که در سطح کشور برای مددجویان و معلولان در دستور کار سازمان بهزیستی قرارگرفته، 2 هزار واحد به خراسان جنوبی اختصاص داده شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان نمود: تا به امروز از 120 واحد سهم شهرستان فردوس، 56 واحد اوایل سال تحویل داده شد و 30 واحد آن در شهرستان اسلامیه به بهره برداری خواهد رسید.

اکبری مطلق گفت: با توجه به جمعیت زاینده افراد تحت پوشش بهزیستی و همچنین فقدان ساز وکار مناسب برای کارشناسان شهرستان ها، بهزیستی خراسان جنوبی به تعهدنامه های خود در سال های 89، 90 و 91 عمل کرد به طوری که در طول اجرای طرح مددجویان و معلولان و تمام کسانی که به بانک اطلاعات مراجعه نموده و واجد شرایط بوده اند صاحب امتیاز مسکن شده اند.

وی اضافه نمود: شهرستان فردوس در زمینه اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی جزء شهرستان های فعال است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی درباره کنترل آسیب های اجتماعی باتوجه به تصویب فعالیت اورژانس اجتماعی، توضیح داد: توجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تقویت اورژانس اجتماعی و سیاست گذاری و در دستور کار قرار دادن این مهم به عنوان یکی از اصلی ترین برنامه های حوزه رفاه به این دلیل بوده است که از ورود خواسته یا ناخواسته معضلات دامن گیر اجتماعی به میان مردم و اجتماع جلوگیری گردد.

اکبری مطلق اظهار کرد: به دور بودن از آسیب های اجتماعی به دور از واقعیت است و برای مقابله با این آسیب ها باید همزمان و هم پای آن حرکت کرد.

وی اضافه نمود: تنها راه مقابله با معضلات اجتماعی، تقویت ساز و کارهای طراحی شده در سطح کشور برای آسیب های اجتماعی است.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 944

به "احداث 120 واحد مسکونی برای مددجویان فردوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 120 واحد مسکونی برای مددجویان فردوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید