اجتماعی شدن آموزش و پرورش و خلق موقعیت های جدید یادگیری؛ دو کارکرد اصلی شادنما

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی، معاون آموزش متوسطه، معاون وزیر رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، نمایندگان معاونت های آموزش ابتدایی و تربیت بدنی و مشاور وزیر آموزش و پرورش در شبکه شاد، پیش نشست شورای سیاست گذاری شبکه شاد نما در محل سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار گردید.

اجتماعی شدن آموزش و پرورش و خلق موقعیت های جدید یادگیری؛ دو کارکرد اصلی شادنما

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

ژبه گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه شاد نما شبکه ای در دل شبکه شاد است که محتواهای سمعی و بصری در حوزه علمی، پرورشی و تربیت بدنی و فعالیت های فوق برنامه ویژه دانش آموزان و اولیاء را پخش خواهد نمود اظهار کرد: کارکرد شبکه شاد ایجاد مدرسه مجازی است اما شاد نما کارکردی فراتر از مدرسه مجازی دارد و می تواند پیوند جامعه با آموزش و پرورش و مدارس را برقرار کند.

وی اضافه نمود: یکی از سیاست های اصلی آموزش و پرورش اجتماعی شدن آن است و شاد نما که شبکه ای با حضور همه دانش آموزان و اولیا است می تواند گامی در جهت گفتمان سازی آموزش و پرورش و اجتماعی شدن آن باشد.

وی گفت: بر اساس آموزه های سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش باید موقعیت های جدید یادگیری را خلق کند و شادنما یک موقعیت جدید برای یادگیری است.

معاون وزیر با بیان اینکه تمام ماموریت های سازمان بهزیستی و وزارت آموزش و پرورش در قالب جمعیتی کوچک در دل آموزش و پرورش استثنایی وجود دارد اظهار کرد: آموزش و پرورش استثنایی به عنوان سازمانی پیشرو این آمادگی را دارد که محتواهای علمی، پرورشی و تربیت بدنی و فعالیت های فوق برنامه ویژه دانش آموزان استثنایی و اولیاء آنان را جهت پخش از شبکه شاد نما فراوری کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1257

به "اجتماعی شدن آموزش و پرورش و خلق موقعیت های جدید یادگیری؛ دو کارکرد اصلی شادنما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجتماعی شدن آموزش و پرورش و خلق موقعیت های جدید یادگیری؛ دو کارکرد اصلی شادنما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید