آیا طرح های فراوری دانش بومی ارزش دفاع و حمایت دکتر ستاری را نداشت؟

به گزارش مجله سرگرمی، رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: آقایان بگذارید مسئولین کشوری مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی را هم ببینند.

آیا طرح های فراوری دانش بومی ارزش دفاع و حمایت دکتر ستاری را نداشت؟
جلال الدین صادقی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به سفر یک روزه سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به خراسان جنوبی و بازدید از مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان استان، اظهار کرد: خراسان جنوبی، استانی با مشکل خشکسالی، زمین و آب شور بوده که دارای سه محصول استراتژیک و عمده باغی با عنوان عناب، زرشک و زعفران است.

وی اضافه نمود: جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی با تمرکز بر عناب، زرشک و زعفران با هدف رسیدن به آرزوی دیرین این دیار که همان حذف واسطه ها و ایجاد ارزش اضافه نموده حداکثری به وسیله فراوری فرآورده های فراسودمند است، اقدامات شاخص و ارزنده ای انجام داده است.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اعلام کرد: جای گله از مسئولین استانی است که دکتر ستاری را برای بازدید به جایی می برند که خودشان دوست دارند نه جایی که باید ببرند.

صادقی ادامه داد: جهاددانشگاهی نیز کشت بافت را که دیگران در آن موفق نبوده اند با موفقیت انجام داده است.

وی اضافه نمود: جهاددانشگاهی فرآورده های فراسودمند را به شایستگی تمام فراوری نموده و آماده دریافت حمایت مسئولین برای راه اندازی خط فراوری است.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه برای چندمین بار است که عمدا این اتفاق تکرار می گردد، یادآور شد: پیش از این نیز در سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس و سفر وزیر جهاد کشاورزی این رخ داده بود و حال در سفر دکتر ستاری.

صادقی گفت: لطفا بگذارید مسئولین کشوری فعالیت های ما را هم ببینند و اگر فکر می کنید با دیدن جهاددانشگاهی به حاشیه می روید سخت در اشتباهید، همه ما در خدمت نظام هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 132

به "آیا طرح های فراوری دانش بومی ارزش دفاع و حمایت دکتر ستاری را نداشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا طرح های فراوری دانش بومی ارزش دفاع و حمایت دکتر ستاری را نداشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید