طراحی ساخت ویلا: 40 تالار و باغ تالار در مشهد و حومه دچار ورشکستگی شدند

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اتحادیه تالار های پذیرایی مشهد گفت: حداقل حدود 40 تالار از تالار هایی که در مشهد فعال بودند دچار ورشکستگی شده و یا مجبور به تغییر شغل شده اند.

طراحی ساخت ویلا: 40 تالار و باغ تالار در مشهد و حومه دچار ورشکستگی شدند

جهت دریافت خدمات طراحی ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران از مشهد - ابراهیم کاردیده حقیقی گفت: یکی از درخواست های ما از مسئولان این بود که تسهیلاتی برای جبران خسارت های وارد شده در اختیار تالار ها قرار بگیرد اما تا کنون مبلغی برای این منظور برای این مجموعه ها در نظر گرفته نشده است.

وی گفت: در حال حاضر شرایط میهمانی ها و و مجالس نسبت به زمان پیش از کرونا با کاهش روبرو است؛ هم اکنون تالار ها در مشهد تنها از 30 درصد ظرفیت خود استفاده نموده و 70 درصد ظرفیت آن خالی مانده است.

بیشتر بخوانید

رئیس اتحادیه تالار های پذیرایی مشهد گفت: برگزاری مجالس و میهمانی ها حدود 70 درصد کاهش داشته و بیشتر مجالس در آخر هفته و روز های پنجشنبه و آدینه برگزار می گردد.

کاردیده حقیقی گفت: در یک و نیم سال گذشته اصلا مجلسی برگزار نمی شد و اگر هم مجلسی بود، در منازل و باغ های شخصی برپا می شد اما اکنون با اجرای واکسیناسیون عمومی استقبال مردم از برگزاری مجالس در تالار های پذیرایی نسبت به یک سال گذشته بیشتر شده است.

ویروس کرونا که از اسفند سال 98 وارد ایران شد خسارات جبران ناپذیری به قسمت های مختلف کشور وارد آورد؛ تالارها و باغ تالار ها از جمله بخش هایی بودند که خسارات ناشی از کرونا دامن گیر آنان هم شد و بسیاری از آنها نتوانستند این خسارات را جبران نموده و کامشان به تعطیلی یا تغییر شغل تلخ شد.

ص.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1925

به "طراحی ساخت ویلا: 40 تالار و باغ تالار در مشهد و حومه دچار ورشکستگی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ساخت ویلا: 40 تالار و باغ تالار در مشهد و حومه دچار ورشکستگی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید