ویدئوکنفرانس معاون گردشگری با مدیران کل استان ها برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، جلسه معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با مدیران کل استان ها از طریق ویدئوکنفرانس برگزار گردید.

ویدئوکنفرانس معاون گردشگری با مدیران کل استان ها برگزار گردید

در این جلسه معاون گردشگری کشور و مدیران بخش های مختلف این معاونت حضور داشتند و از طریق ویدئوکنفرانس با مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ها به گفت و گو پرداختند.

محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این جلسه با تأکید بر حضور موثر استان ها و جذب نمایندگان استانی برای حضور در نمایشگاه شهر گردشگر، از مدیران کل خواست تا با ایجاد فضایی مناسب، سرمایه گذاران را به مشارکت در طرح های گردشگری در استان خود ترغیب نمایند.

او با اشاره بر لزوم ارتقای ظرفیت ها و مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های گردشگری به ارائه راهکارهایی در راستای برطرف مشکلات و دریافت حمایت های بیشتر از سوی ادارت کل استان ها پرداخت.

آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، لرستان، مازندران، خراسان رضوی، قزوین، البرز، گیلان، کهکیلویه و بویراحمد، زنجان، گلستان، اردبیل، سمنان و همدان، استان هایی بودند که در این جلسه به ارائه گزارش هایی در خصوص اقدامات و برنامه های اداره کل استان خود، چالش های جذب گردشگران داخلی و خارجی، پروژه های گردشگری، مشکلات، موانع، کاستی ها و ظرفیت های موجود پرداختند.

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 17

به "ویدئوکنفرانس معاون گردشگری با مدیران کل استان ها برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئوکنفرانس معاون گردشگری با مدیران کل استان ها برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید