شرایط هوای تهران در 7 آذر؛ نفس پایتخت بریده شد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران روز های مه آلود همراه با دود را سپری می نماید و شهروندان باید از انجام فعالیت های غیر ضرروی خودداری نمایند.

شرایط هوای تهران در 7 آذر؛ نفس پایتخت بریده شد

به گزارش خبرنگار ، طبق آخرین گزارش های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون شرایط هوای تهران تا ساعت 15:15 با شاخص 169 در شرایط ناسالم قرار گرفته است.

براساس گزارش همین شرکت شرایط کیفیت هوای تهران در 24 ساعت گذشته با شاخص 150 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت.

لازم به ذکر است که مناطق 13، 18، 4 و 3 به ترتیب با شاخص های 177، 172، 172 و 171 نسبت به مناطق دیگر آلوده تر هستند و منطقه 15 نیز با شاخص 101 نسبت به این مناطق سالم تر است.

شهروندان تهرانی به هنگام خروج از منزل با پدیده مه آلوده روبرو می شوند، اما این مه به گونه ای است که منجر به سوزش چشم و سنگینی سر و سر گیجه می شوند.

لازم به ذکر است که افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و بچه ها باید از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری ورزند، همچنین سایر افراد جامعه نیز باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل خود را کاهش دهند، این در حالی است که شرایط آلودگی هوا در شهر تهران نسبت به روز مشابه در شرایط سالم قرار داشت.

شرایط هوای تهران در 7 آذر؛ ناسالم برای تمام گروه ها

ضمن اینکه از ابتدای پاییز سال جاری هوای تهران 47 روز سالم و 20 روز ناسالم برای گروه های حساس را تجربه نموده بود.

این روز ها هوای پایتخت به دلیل وارونگی دما و افزایش حجم ترافیک نسبت به سال گذشته آلوده تر است، این در حالی است که هوای تهران در سال گذشته به دلیل افزایش بارندگی ها و وزش باد در شرایط بهتری بود و به گفته رئیس سازمان حفاظت محیط زیست باید دعا کرد تا باران ببارد و هوا پاک گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 589

به "شرایط هوای تهران در 7 آذر؛ نفس پایتخت بریده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط هوای تهران در 7 آذر؛ نفس پایتخت بریده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید