پاییز سال جاری کجا برویم؟

به گزارش مجله سرگرمی، سفر پاییزی

پاییز فصل دوست داشتی، فصل که هر شهر و خیابان و کوچه ای رو ببینی پر زرد و نارنجی های قشنگه! سفر در فصل پاییز معروف به پادشاه فصل ها، حال و هوای دیگه ای برای گردشگران فراهم می آورد، حالا چه به سفر داخلی بروید یا خارجی هر کدام را که انتخاب کنید حالتان را خوش می نماید. اما بعضی از شهرها و کشورها هستند که پاییز را می توانند برایتان به یاد ماندنی تر نمایند. در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران می خواهیم درباره برترین مسیرهایی که می توانید در سفر پاییزی خودتان داشته باشید را خدمتتان معرفی کنیم؛ در ادامه همراه ما باشید تا با برترین مسیرها و به نسبت مقرون به صرفه ترین آن ها آشنا شوید.

پاییز سال جاری کجا برویم؟

بیشتر جهانگردان حرفه ای یا به قول معروف اهل سفر برنامه سفری خودشان را در این فصل تنظیم می نمایند، چرا که هم آب و هوا در برترین شرایط خودش است و هم تماشای هزاران رنگ به خصوص زرد و نارنجی های دوست داشتنی در این فصل خودش حال و هوای دیگری دارد. علاوه بر این، با توجه به کاهش حجم سفرها در پاییز، سفر در آن بسیار ارزان تر است و جهانگردان می توانند از کاهش قیمت بلیط پرواز و تور بهره برده و از تخفیف های ویژه هتل ها و اقامتگاه های مقصدهای پرجهانگرد در جهان استفاده نمایند. کمی سخت است که در بین این همه کشوری که در فصل پاییز تماشای می شوند بخواهید یکی را انتخاب کنید، به خصوص که فاکتور ارزان بودن هم باید در انتخاب راستا در نظر گرفته گردد. کشورهای هند، تایلند، دبی، اندونزی، مالزی و استانبول جزء برترین مقاصد سفر پاییزی می باشند.

شهر دبی

دبی شهر جهانگردی و جهانگردپذیری است که در نزدیکی ایران قرار گرفته و سالانه تعداد قابل توجهی مسافر به این شهر اماراتی سفر می نمایند. اندازه سفر سالانه جهانگردان به دبی در سال 2015، 14.2 میلیون نفر بود و دبی در این سال به رتبه چهارمین شهر پر بازدید جهان دست یافت. فصل پاییز برترین زمان سفر به دبی است و به راحتی می توانید از جاذبه های جهانگردی و سرگرمیی که در آن ساخته شده بهره ببرید. بعضی از جاذبه های این شهر نظیر پارک آبی والدی واید دارای استاندارد ایزو می باشد و همین خود یکی از دلایلی است که بدانید این شهر ارزش سفر کردن را دارد. دبی از بزرگ ترین و لوکس ترین بازارها و مراکز خرید خاورمیانه برخوردار است و به بهشتی برای عاشقان خرید تبدیل شده است. توصیه می کنیم که در فصل های بهار، پاییز و زمستان به این شهر پرزرق و برق خاورمیانه سفر کنید، زیرا در این فصول هوای دبی نسبتا خنک تر است.

برای اطلاعات کامل و جامع تر درباره سفر به دبی می توانید راهنمای کامل سفر به دبی را در سایت جهانگردی خبرنگاران مطالعه کنید.

کشور هند

هند کشور 72 ملت و پر از رنگ های گرم و مجذوب کننده یکی از برترین مقصدهایی است که می توانید برای سفر پاییزی خودتان آن را انتخاب کنید. این کشور جهانگرد پذیر در فصل پاییز به نقطه اوج زیبایی و در زردها و نارنجی در میان هزاران رنگی که در این شهرهای این کشور وجود دارد طوری خودنمایی می نماید که لذت سفر را برایتان دوچندان بنماید. هند دارای فرهنگ بسیار کهن و پرباری است و ویژگی های شگفت انگیز آن را نمی توان در چند خط توصیف کرد. برترین زمان سفر به هند بین ماه های مهر تا اردیبهشت است، زیرا دمای هوا پایین تر بوده و آب و هوا برای گشت و گذار دلپذیر در هندوستان رنگارنگ بسیار مناسب است.

برای اطلاعات کامل و جامع تر درباره سفر به هند می توانید راهنمای کامل سفر به هند را در سایت جهانگردی خبرنگاران مطالعه کنید.

کشور مالزی

کشور دیگری که می توانید در فهرست سفر پاییزی خودتان قرار دهید مالزی است. این شهر مدرن و تماشای که در جنوب شرق آسیا واقع شده است یکی از پر مسافرترین کشورها در قرن کنونی است و هر کس با هر سلیقه ای که داشته باشد می تواند به آن سفر کند. ماه سپتامبر تا دسامبر برترین زمان سفر به این کشور تماشای است چرا که در این مدت مالزی خلوت تر و آرام تر است و به راحتی می توانید به تماشا جاذبه های جهانگردی مالزی بروید و از سرگرمیات آن لذت ببرید.

برای اطلاعات کامل و جامع تر درباره سفر به مالزی می توانید راهنمای کامل سفر به مالزی را در سایت جهانگردی خبرنگاران مطالعه کنید.

کشور تایلند

مجذوب کننده ترین و ارزان مقصد سفر پاییزی کشور تایلند است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است و دارای جاذبه های طبیعی و جهانگردی بسیاری است. سفر به این کشور محبوب و مجذوب کننده می تواند برای هر کسی خوشایند و دلپذیر باشد؛ زیرا برای هر ذائقه ای جایی برای رفتن، تماشا، سرگرمی کردن و ثبت کردن خاطرات دارد. گذشت و گذار در تایلند بسیار ساده است و حتی پیاده روی در خیابان های شلوغ آن می تواند برایتان خاطره بسیار دلچسب و هیجان انگیزی را به وجود بیاورد. برترین زمان برای سفر به این کشور زیبا فصل بهار و پاییز است. در این کشور جشنواره های متنوعی برگزار می گردد و علاوه بر آن جاذبه های طبیعی آن نظیر جنگل کانچانابوری یا دریاچه نیلوفر قرمز خود می تواند یکی از برترین جهانگردی هایی باشد که در فصل پاییز در کشور تایلند انجام دهید.

برای اطلاعات کامل و جامع تر درباره سفر به تایلند می توانید راهنمای کامل سفر به تایلند را در سایت جهانگردی خبرنگاران مطالعه کنید.

شهر استانبول

خب، نوبتی هم باشد نوبت شهر استانبول در کشور ترکیه است. این شهر جهانگردی سالانه صدها مسافر را به سمت جذب می نماید که در این بین پاییز یکی از برترین و محبوب ترین زمان ها برای سفر به استانبول است. این شهر جاذبه های تماشای و فروشگاه های متعددی برای خرید تمامی برندهای معتبر و معروف جهان دارد و همین خود دلیلی است که سالانه تعداد زیادی از افراد به خصوص ایرانی ها به این شهر سفر نمایند. آذر تا بهمن، برترین زمان برای داشتن سفر ارزان به استانبول است.

برای اطلاعات کامل و جامع تر درباره سفر به استانبول می توانید راهنمای کامل سفر به استانبول را در سایت جهانگردی خبرنگاران مطالعه کنید.

کشور اندونزی

شاید فکرش نکنید اما اندونزی یکی از مقاصدی که در فصل پاییز می تواند برایتان گزینه ای عالی به شمار می آید. این کشور بیش از 17 هزار جزیره در میان آب های اقیانوس هند و آرام را در خود جای داده است. این کشور طبیعت بی نظیر و فوق العاده ای دارد و اقیانوس نیلگون و سواحل نقره ای آن سالانه تعداد زیادی جهانگرد را به سمت خود جذب می نماید. برترین زمان سفر به این کشور رویایی و خیال انگیز پاییز یا همان پادشاه فصل ها است.

منبع: الی گشت
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1988

به "پاییز سال جاری کجا برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاییز سال جاری کجا برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید