نکات مهم برای خرید بلیط هواپیما استانبول

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به اینکه شهر استانبول یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه است، مشاهده می گردد سالانه گردشگران زیادی اقدام به خرید بلیط هواپیما استانبول می نمایند. توجه داشته باشید که سفر به استانبول از راه های مختلف امکان پذیر است اما به طور حتم سفر هوایی به این شهر راحت تر بوده و در زمان کمتری صورت می گیرد، با این حال طبیعی است افراد بیشتری سالانه به صورت هوایی به این شهر سفر می نمایند. حال در این بین نکات طلایی و مهمی در مورد خرید بلیط هوایی این شهر وجود داشته که اگر بخواهید با این نکات آشنا شوید بهتر است در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

نکات مهم برای خرید بلیط هواپیما استانبول

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

خرید بلیط هواپیما استانبول

کشور ترکیه واقع در قاره اوراسیا کشوری بسیار جذاب و زیبا بوده که مهمترین مقصد گردشگری در بین کشورهای اطراف خود به شمار می آید و در حال حاضر بزرگترین شهر این کشور که پایتخت فرهنگی و مالی آن نیز است، شهر استانبول بوده که قدمتی بیش از 2500 سال دارد. به همین دلیل مشاهده می گردد که شهر استانبول دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی متعددی است. این شهر در حاشیه تنگه بسفر و دریای مرمر بنا شده و تنها شهری است که در دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است.

جالب است بدانید آنچه که موجب شده است خرید و فروش بلیط هواپیما استانبول و سفر به این شهر برای افراد اهمیت بیشتری پیدا کند، این است که در کنار فضاهای تاریخی و بسیار قدیمی این شهر، مشاهده می گردد که ترکیب بی نقص کلاسیک و مدرنیته در گوشه و کنار این شهر به چشم خورده و نگاه ها را به سمت خود جذب می نماید. با این حال بدیهی است که این شهر به عنوان سومین شهر توریستی دنیا از لحاظ تعداد گردشگر خارجی شناخته شده است. حال به طور کلی باید بدانید که نکات خاصی در خرید بلیط هواپیما استانبول وجود داشته که توجه به این نکات به شما یاری می نماید تا سفری دلپذیر تر داشته باشید.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما استانبول

یکی از مهم ترین نکات در خرید بلیط هواپیما استانبول ، زمان خرید این بلیط است. توجه داشته باشید بهترین زمان برای هر فرد متفاوت است زیرا افرادی که به استانبول سفر می نمایند اهداف مختلفی داشته اما به طور کلی می توان گفت افرادی که برای گردشگری به استانبول می روند بهتر است در فصل بهار و پاییز اقدام به خرید بلیط هواپیما استانبول نمایند. در فصل بهار شما می توانید از روزهای طولانی و آب و هوای مساعد استانبول استفاده کرده و در بهترین زمان سواحل ترکیه را مشاهده کنید.

اما ضروری است بدانید در این فصل هزینه اقامت در هتل برای تان بیشتر خواهد بود در عوض اگر اقدام به رزرو بلیط هواپیما استانبول در پاییز کنید، به دلیل کم شدن تعداد گردشگران در این فصل، قیمت بلیط آن مقرون به صرفه تر شده و از طرفی هوای معتدل ترکیه همچنان پایدار می باشد. با تمام این تفاسیر باید توجه داشته باشید که خرید بلیط هواپیما استانبول در تابستان می توان گفت یک اشتباه بوده زیرا علیرغم ازدحام و شلوغی در مراکز تفریحی و استراحتگاه ها، روزهای استانبول بسیار گرم و بدون بارندگی می باشد. فصل زمستان نیز برای افرادی که عاشق برف و لذت بردن از تفریحات زمستانی هستند جهت سفر به استانبول مناسب است به طوری که می توان گفت در این فصل نیز شهر استانبول پر از شگفتی بوده و با وجود اینکه دیگر از ازدحام گردشگران خبری نیست، اغلب قیمت ها در پایین ترین حد خود قرار دارند.

قیمت خرید بلیط هواپیما استانبول

اطلاع از قیمت بلیط هواپیما از جمله مهمترین مواردی است که برای گردشگران به خصوص ایرانیان در اولویت قرار گرفته است. توجه داشته باشید به طور کلی می توان گفت اگر بخواهید در هنگام خرید بلیط هواپیما استانبول از تخفیف های ویژه بهره ببرید توصیه می گردد که حتما بلیط خود را به صورت رفت و برگشت تهیه کرده زیرا در این حالت هزینه تمام شده برای شما به مراتب پایین تر است. از طرفی مسئله دیگری که وجود دارد این است که فصل سفر با قیمت بلیط شما ارتباط زیادی دارد به طوری که شما می توانید در فصل های زمستان و پاییز که تعداد گردشگران استانبول کمتر می گردد، اقدام به خرید بلیط هواپیما استانبول کرده و هزینه های کمتری پرداخت کنید.

بلیط ارزان هواپیما استانبول

علاوه بر آنچه در مورد قیمت بلیط هواپیما استانبول بیان شد نکته دیگری که باید توجه داشته باشید این است که اگر تمایل دارید بلیط ارزان استانبول را تهیه کنید باید بدانید که قیمت بلیط هواپیما این شهر به موارد دیگری چون کلاس پروازی، شرکت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط و موارد این چنین بستگی دارد. حال هنگامی که شما قصد خرید بلیط هواپیما استانبول را داشته باشید صرفاً نباید به ارزان بودن بلیط توجه کنید، بلکه ابتدا باید شرایط بلیط را مورد آنالیز قرار داده و سپس با توجه به امکانات و شرایط پروازی و بودجه ای که در نظر دارید یک بلیط ارزان برای استانبول رزرو و خریداری کنید.

بلیط لحظه آخری استانبول

بلیط لحظه آخری استانبول یکی از انواع بلیط های این شهر می باشد که به افراد توصیه می گردد اگر به دنبال سفری به صرفه هستند این نوع بلیط را رزرو نمایند. توجه داشته باشید بلیط چارتر لحظه آخری استانبول، بلیطی بوده که توسط آژانس های مسافرتی ارائه می گردد. این آژانس ها ابتدا اقدام به خرید تمام یا بخشی از قابلیت های یک ایرلاین کرده و سپس در طول زمان این بلیط ها را عرضه می نمایند تا زمانی که به زمان پرواز استانبول نزدیک می شوند و هنوز نتوانسته اند همه بلیط های خود را به فروش برساند سعی می نمایند با کم کردن هزینه بلیط، افراد بیشتری را ترغیب به خرید بلیط لحظه آخری استانبول نمایند. توجه داشته باشید با وجود اینکه راستا پروازی تهران استانبول جز راستاهای پرطرفدار است تقریبا در تمامی فصول می توانید بلیط لحظه آخری استانبول را رزرو کنید.

ایرلاین های ارائه دهنده این بلیط

نکته دیگری که در مورد خرید بلیط هواپیما شهر استانبول وجود دارد این است که باید توجه داشته باشید در حال حاضر شرکت های متعددی اقدام به ارائه بلیط هواپیما استانبول می نمایند. به طوری که در حال حاضر می توانید این بلیط را هم از ایرلاین های داخلی و هم از ایرلاین های خارجی خریداری نمایید. البته باید توجه داشته باشید که بلیط هواپیمای تهران استانبول در ایرلاین های داخلی از قیمت کمتری برخوردار بوده پس اگر تمایل دارید که سفری مالی داشته باشید و بلیط ارزان تری را خریداری نمایید، بهتر است از ایرلاین های داخلی بهره ببرید. حال باید توجه داشته باشید که شرکت های هواپیمایی ایران ایر، آتا، قشم ایر، زاگرس، ماهان ایر، آسمان، پگاسوس و تابان ایر از جمله ایرلاین های ارائه دهنده بلیط استانبول می باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 511

به "نکات مهم برای خرید بلیط هواپیما استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم برای خرید بلیط هواپیما استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید