وبینار آموزشی تاثیر اپیدمی کرونا بر فضای کسب و کار در دانشگاه امیرکبیر برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، وبینار آموزشی تاثیر اپیدمی کرونا بر فضای کسب و کار با تمرکز بر فضای کسب وکار شرکتهای کوچک و درحال رشد 7 اردیبهشت ماه توسط مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.

وبینار آموزشی تاثیر اپیدمی کرونا بر فضای کسب و کار در دانشگاه امیرکبیر برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وبینار آموزشی تاثیر اپیدمی کرونا بر فضای کسب و کار با تمرکز بر فضای کسب وکار شرکتهای کوچک و درحال رشد با موضوع یک مدل معمولی از اپیدمی، تسطیح منحنی، شرایط اپیدمی در حال حاضر و آینده، تبعات کوتاه مدت و بلند مدت اقتصادی با حضور ، COVID-19 در دنیا و ایران، تغییر رفتار مصرف نمایندگان و بازار با حضور این اپیدمی و بعد از آن، تاثیرپذیری شرکتهای کوچک از پیامدهای اپیدمی، سناریوهای احتاقتصادی حوزه کسب وکار با وجود این اپیدمی و اقدامات راهبردی قابل برنامه ریزی کسب وکارها برگزار خواهد شد.

باتوجه به اینکه ویروس کرونا اقتصاد دنیای و به ویژه بازارهای اقتصادی و کسب وکارها را تحت الشعاع خود قرار داده است بنابراین هدف اولیه این وبینار آنالیز تاثیرات این اپیدمی بر فضای کسب وکار دنیای و ایران بر اساس گزارشهای OECD، London Business School، McKinsey & Company و گزارشهای رسمی نهادهای ایرانی است.

همچنین این وبینار به آنالیز اثرات این تغییرات بر کسب وکارهای کوچک و درحال رشد خواهد پرداخت.

در این وبینار با تحلیل سناریوهای موجود پیشنهادهای اولیه ای برای تغییرات راهبردی قابل برنامه ریزی ارائه خواهد شد.

مخاطبین این وبینار، کسب و کارهای استارت آپی و شرکتهای در حال رشد هستند اما دیگر علاقه مندان نیز می توانند در این وبینار شرکت نمایند.

خاطرنشان می گردد، علاقه مندان برای ثبت نام در این وبینار و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی الکترونیکی https://service.inotec.aut.ac.ir/pay/?gid=123 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 993

به "وبینار آموزشی تاثیر اپیدمی کرونا بر فضای کسب و کار در دانشگاه امیرکبیر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار آموزشی تاثیر اپیدمی کرونا بر فضای کسب و کار در دانشگاه امیرکبیر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید