واکنش ایلان ماسک به ورود افراد بالای 70 سال در دنیای سیاست

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا در توئیتی خواهان ممنوعیت استفاده از افراد بالای 70 سال در مناصب سیاسی شد.

واکنش ایلان ماسک به ورود افراد بالای 70 سال در دنیای سیاست

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از Business Insider، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا روز پنجشنبه در توئیتی خواهان ممنوعیت استفاده از افراد بالای 70 سال برای مناصب دولتی شد. اظهارات او در پی مشاجره های اخیر با سناتور برنی سندرز است که در طی آن ماسک سن او را به سخره گرفت.

ایلان ماسک اخیراً پیشنهاد نموده است که افراد بالای 70 سال از نامزدی برای مناصب سیاسی منع شوند. بنیانگذار اسپیس ایکس و تسلا در توئیتی در روز پنجشنبه نوشت: بیایید یک محدودیت سنی تعیین کنیم که پس از آن نمی توانید برای مناصب سیاسی نامزد شوید، شاید عددی درست زیر 70 سال باشد.

در حالی که هیچ فرد تعیینی در این توئیت ذکر نشده است، اما جو بایدن، رئیس جمهور کنونی و دونالد ترامپ هر دو بالای 70 سال سن دارند. سناتور برنی سندرز، که ماسک قبلاً با او درگیر بوده است نیز 80 ساله است. ماه گذشته، مدیرعامل تسلا در پاسخ به توئیت سندرز که از آمریکایی های بسیار ثروتمند، چون خود ایلان ماسک خواسته بود سهم عادلانه خود را بپردازند، گفت: مدام فراموش می کنم که تو هنوز زنده ای.

خواسته ایلان ماسک، ممنوعیت استفاده از افراد بالای 70 سال در مناصب سیاسی

در ماه مارس، ماسک به انتقاد سندرز از ثروت عظیمش پاسخ داد و گفت که از پول خود برای یاری به بشریت استفاده خواهد نمود. ماسک پس از اینکه سندرز او جف بزوس را حریص خواند، در توئیتر گفت: من منابعی را برای یاری به چند سیاره ای کردن زندگی و توسعه نور آگاهی درباره آن ها جمع آوری می کنم.

قانونگذاران و سیاستمداران قدیمی در مقام های دولتی آمریکا سال ها مورد بحث بوده اند. اگرچه ایالات متحده برای افرادی که برای ریاست جمهوری نامزد می شوند حداقل 35 سال سن تعیین می نماید، اما هیچ محدودیت سنی به منظور حداکثر سن وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1931

به "واکنش ایلان ماسک به ورود افراد بالای 70 سال در دنیای سیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ایلان ماسک به ورود افراد بالای 70 سال در دنیای سیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید