هیچ مسئله ای در تأمین و توزیع بنزین وجود ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تأکید بر اینکه هیچ مسئله ای در تأمین و توزیع بنزین وجود ندارد، گفت: تمام مخازن صندلی های عرضه بنزین پُر است و در انبارهای ذخیره فرآورده نفتی، به میزان کافی بنزین به صورت ذخیره شده داریم.

هیچ مسئله ای در تأمین و توزیع بنزین وجود ندارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، گفت: در حال حاضر در توزیع بنزین کشور و به خصوص تهران هیچ مسئله ای نداریم.

وی اضافه نمود: تمام مخازن صندلی های عرضه بنزین پُر است و در انبار های ذخیره فرآورده نفتی، به میزان کافی بنزین به صورت ذخیره شده داریم.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی توضیح داد: با وجود آنکه هیچ مسئله ای در تأمین و توزیع بنزین نداریم، همکاران ما در آماده باش کامل هستند و نظارت میدانی بر صندلی های عرضه در حال اجرا است.

وی ادامه داد: پالایشگاه تهران هم تا ساعاتی دیگر وارد مدار فراوری خواهد شد؛ با این وجود، هیچ گاه تأمین بنزین یک کلانشهر مثل تهران به وسیله یک مبدأ انجام نمی گردد که با بروز مشکل احتمالی، در تأمین بنزین دچار وقفه شویم، بلکه بنزین مورد احتیاج تهران از پالایشگاه های مختلفی از جمله اراک تأمین می گردد.

منبع: تسنیم

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1749

به "هیچ مسئله ای در تأمین و توزیع بنزین وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ مسئله ای در تأمین و توزیع بنزین وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید