همکاری در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برای پیشرانان مزیت است

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/قم همکاری در برندسازی، ارائه مشاوره تخصصی در کسب و کار پیشرانان و تامین نیروی انسانی با انگیزه از جمله مزایای همکاری صاحبان کسب و کار با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم است.

همکاری در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برای پیشرانان مزیت است

یاسر شریفی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در نشست با کارآفرین حوزه فرش و قالی استان قم گفت: جهاد دانشگاهی مزایای خوبی برای پیشرانان طرح مشاغل خانگی پیشبینی نموده است که از آن جمله می توان به همکاری در برندسازی، ارائه مشاوره تخصصی در کسب و کار پیشرانان و تامین نیروی انسانی با انگیزه اشاره نمود لذا همکاری در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برای صاحبان مشاغل یا همان پیشرانان طرح مزیت رقابتی خوبی هم ایجاد می نماید.

وی تاکید نمود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به وسیله جهاد دانشگاهی در 31 استان در حال انجام است و شامل سه فاز شناسایی مزیت های شغلی، استعداد سنجی و ارزیابی، و توانمندسازی و اتصال به بازار است. بعلاوه در طول اجرای پروژه مشاوره های عمومی و تخصصی هم به پیشران ها و متقاضیان طرح ارائه می گردد.

خدابنده لو کارآفرین حوزه فرش و قالی هم در این نشست گفت: این مجموعه در حوزه قالی بافی ابریشم فعالیت می نماید و در این کارگاه طرح های خاص و انحصاری خود مجموعه به بافندگان سپرده می گردد، مواد اولیه و تجیهزات را هم برای متقاضیان تهیه می کنیم و در اختیار آنها قرارداده می دهیم.

خدابنده لو گفت: فروش قالی های ابریشم بازار خوبی در کشورهای حوزه خلیج فارس دارد و به اسم پرده، رومیزی، قاب و هدایا از آنها استفاده می گردد، لذا صادرات این فرش ها ارزشمند است چرا قالی بافی به اسم یک هنر اصیل ایرانی در تمام جهان شناخته شده است و این مزیت خوبی برای فروش قالی های ایرانی به شمار میرود.

خدابنده لو گفت امکان آموزش و هم سفارش قالی بافی به متقاضیان مشاغل خانگی وجود دارد. و آمادگی همکاری با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را داریم.

در خاتمه مقرر شد تقاهم نامه ای منعقد گردد تا بر اساس آن متقاضیان مشاغل حوزه فرش و قالی پس از آموزش مهارت های لازم به پیشران معرفی شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1798

به "همکاری در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برای پیشرانان مزیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برای پیشرانان مزیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید