اتصال 242 متقاضی طرح مشاغل خانگی به بازار

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: تا به امروز 242 نفر از متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی به بازار فروش متصل شدند.

اتصال 242 متقاضی طرح مشاغل خانگی به بازار

به گزارش خبرنگاران زنجان؛ کامران جعفری اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح های اشتغال حمایتی ذیل برنامه اشتغال فراگیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که با هدف ایجاد اشتغال پایدار و به منظور یاری به رونق اقتصادی خانوارها و تبیین و توسعه صندلی مشاغل خانگی در 31 استان و به تبع آن در زنجان در حال انجام است.

وی اضافه نمود: اجرای این طرح در سه فاز پیش بینی شده که فاز اول شناسایی و اولویت بندی مزیت ، ظرفیت و پتانسیل های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی است. فاز دوم به توانمندسازی متقاضیان به وسیله مشاوره، هدایت، استعدادسنجی، بهره گیری از آموزش های کوتاه مدت کارآفرینی، شناخت بازار و مسائل اقتصادی و فاز سوم به تعامل با فعالان عرصه فروش محصولات مشاغل خانگی، اتصال به بازار و ارتباط با برندهای معروف بازار فروش می پردازد.

این مسئول ادامه داد: پایین بودن هزینه راه اندازی کسب و کارهای خانگی، کاهش هزینه رفت و آمد و اجاره بهای محل کار، امکان رسیدگی به چند شغل به طور همزمان، استفاده از بازارهای فروش اینترنتی برای اتصال به بازار و بهره وری و بازدهی سریع، از دیگر مزایای این طرح به شمار می رود.

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان با اشاره به اتصال متقاضیان مشاغل خانگی به بازار در زنجان، توضیح داد: تا به امروز 242 متقاضی از حوزه های قالی بافی، بافنده تابلوفرش، گلیم بافی، خیاطی، قلم زنی و ملیله سازی با همکاری پیشران ها برای فروش محصولات به بازار متصل شدند و این فرایند برای دیگر رسته ها و متقاضیان نیز ادامه دارد.

جعفری اظهار داشت: برای معرفی محصولات تولیدی در حوزه مشاغل خانگی باید برندسازی انجام گردد؛ چرا که برندسازی محصولات موجب شناخته شدن آن و در نتیجه جذب مخاطب می گردد و اجرای طرح مشاغل خانگی برای حل مشکلاتی مانند اتصال به بازار موثر است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1667

به "اتصال 242 متقاضی طرح مشاغل خانگی به بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال 242 متقاضی طرح مشاغل خانگی به بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید