همه چیز درباره ویزای چین

به گزارش مجله سرگرمی، چطور ویزای چین بگیریم؟

هیچ کس نمی تواند این موضوع را انکار کند که چین یکی از زیباترین کشورهای دنیا است. جاذبه های گردشگری ای که در پهنه این کشور گسترده شده است، باور نکردنی است. اگر بخواهید برای گردش به کشورافسانه ها بروید، احتیاج دارید تا قبل از هر چیز ویزای آن را داشته باشید. با خبرنگاران همراه باشید تا با چگونگی دریافت ویزای چین بیشتر آشنا شوید:

همه چیز درباره ویزای چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

در صورتی که بخواهید برای مقاصد توریستی به چین سفر کنید باید ویزای توریستی آن را داشته باشید و این ویزا برای این هدف و یا برای افرادی که بخواهند خانواده خود را ببینند، صادر می گردد. برای اخذ ویزا احتیاجی به حضور خود شخص به سفارت چین که در شهر تهران قرار گرفته است، نیست و فقط با دادن مدارک مورد احتیاج به هر شخصی که خودتان مشخص کنید، می توانید ویزا را دریافت کنید. به عبارت دیگر، مانند برخی از کشورهای دیگر، برای دریافت ویزای چین احتیاجی به مصاحبه نیست اما احتیاج است تا مدارک کامل باشد.

مدت اعتبار ویزای چین حدود 2 تا شش هفته است و در صورتی که شخص به هر دلیل بیشتر ایز این زمان بخواهد در چین بماند، این اجازه به او داده نمی گردد. در خصوص ویزای کاری، بحث کاملا متفاوت است و حتما حضور شخص خواستار در سفارت اجباری است چون باید مصاحبه انجام گردد.

مراحل دریافت ویزای توریستی چین

اولین قدم این است که فرم درخواست ویزای چین را پر کنید و با بقیه مدارک بفرستید که دفتر کنسولی سفارت چین باید آن را تایید کند و بعد به سفارت چین فرستاده گردد.

چه مدارکی لازم داریم؟

مشخصات فردی، آدرس منزل، محل کار و کد پستی به همراه شماره ثابت- شناسنامه- کپی از صفحه اول و دوم شناسنامه- پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار- 2 قطعه عکس 46 که به تازگی گرفته شده باشد و شبیه چهره فعلیتان باشد- واچر رزرو هتل- بلیط هواپیمای رفت و برگشت به چین.

می توانید ویزای توریستی چین را به 2 صورت عادی و یا نیمه فوری بگیرید. صدور ویزای عادی، طولانی تر از ویزای نیمه فوری است اما هزنیه کمتری دارد. ویزای عادی حدود 30 روز طول می کشد و 140 دلار هزینه بردار است و ویزای نیمه فوری 7 روز طول می کشد.

آدرس سفارت چین در تهران: خیابان پاسداران، چهارراه فرمانیه، خیابان نارنجستان هفتم، شماره 15

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 337

به "همه چیز درباره ویزای چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره ویزای چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید